30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Anna: Men den här gången blir morgondagen en härlig dag med bara goda händelser!
Anna: Men den här gången blir morgondagen en härlig dag med bara goda händelser!
Milla: Är det inte då mamman ska passa på att slappa?
Härligt Lady!
En amningskudde kan man ha till mycket, just nu är den moped. H åker omkring på den med N i släptåg. Båda skrattar högt och hjärtligt så det riktigt kluckar
Förresten så funkar dockvagnen utmärkt som läragåvagn om man tippar den framåt och håller i ena hjulaxeln när man går. Då får man dessutom tillgång till att pilla och snurra på de härliga hjulen
Eva: Vi har haft skor från Din sko åt H i tre vintrar, funkar kanonbra här iaf. De är vattentäta nederst, och skaftet är i läder/konstläder med lamullsfoder. Hon är alltid torr och varm (inte svettig som man kan bli i för täta skor). Det är dessa, finns från baby till rätt stora, i brunt och svart i år...
Pysslig: Såklart E är underbarast, men såklart i gott sällskap med övriga trådbarn
Anna: Här vill de ha första träffen så fort som möjligt för att säkerställa att du inte kommer dricka alkohol och röka under graviditeten
Jag och H cyklade till förskolan idag (N fick såklart hänga på i cykelstolen ). Hon var jätteduktig, det tog mindre än en halvtimme att cykla 2-3 km och absolut inget gnäll alls, varken i uppförsbackarna eller när vi fick leda cyklarna genom skogen för att slippa ut på stora vägen.
Lena: Grym apetizer
Jag har också skosticka från smartasaker. Däremot tar jag med H till någon skoaffär typ varannan månad när vi åndå går förbi och mäter fötterna, jag har en lista på alla hennes skor i telefonen, och hur långa de är.Där skriver jag också upp hur långa fötterna varit varje mätning för att kunna gissa mig till framtiden Jag har även en lista på de närmaste 5-10 paren ärvda skor så att jag vet vad vi har hemma