30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Losec hjälper mot halsbränna och är receptfritt dessutom! Bara att knapra på, tar någon dag innan full effekt dock (iaf på mig).
Losec hjälper mot halsbränna och är receptfritt dessutom! Bara att knapra på, tar någon dag innan full effekt dock (iaf på mig).
Knase har fått en liten kille
N har premiärsovit i sitt nya rum i natt, sov gott till 5.30 när maken gick upp. Då fick han sova vidare brevid mig. Nu är det bara wallies och golvlister kvar. Vi fick fel golvlister så det tog ett tag att få dem
Heja Ela, inte så långt kvar nu. Har du nåt godislager att knapra på i mörka stunder?
Stackars lilla I, när får ni svar på proverna? Hoppas febern försvinner till imorgon, har ni börjat ge penicillin?
Jag tycker att H hör dåligt helt plötsligt, nu har både maken och mormor märkt det också. Hon var ju snuvig förra veckan och nu är hon hostig men inte snuvig, kan det vara så att det är svullet någonstans? Hon skulle ju aldrig gå med på att hon är sjuk så hon säger ju inte om hon har ont någonstans. Eller också har hon bara inte tid att känna efter, när hon brutit foten så var hon ju på förskolan och cyklade och gungade innan vi åkte in till sjukhuset... Funderar på om jag ska ringa vc imorgon och fråga, men de kommer ju bara tro att jag är töntmorsa för jag var ju där och fick hostmedicin i måndags
Jaaa, anledningen att jag kom på att hon verkligen inte hör var att hon inte hörde orden "glass"och "fika". Jag har pratat med vc nu och fick till slut en tid. Hon ville rekommendera nässpray med kortison, men det föll på att man inte ska ge det innen de är sex år. Vi får väl se om jag är hönsmamma sen...
Lycklig: 2007 var det 18 dagar man fick gå över, jag hade ställt in mig på det för att inte bli så frustrerad, men H kom sex dagar tidigt. N kom också sex dagar tidigt, dessutom är båda födda på en tisdag
Ela: Inte barnslig men helt sund reaktion tycker jag! Såklart det känns hopplöst i den situationen! Har inga superdundertips men återkommer om jag hittar tricket!
Lycklig: På Fb kan du ju alltid skriva en sur status om att du också väntar, inte bara vänner och bekanta . Jag fattar inte hur de kan med att ringa och tjata!
Hanya: Trist att det tar sån TIIIID, så himla stressande att inte ha någon möjlighet att påverka alls. Men 35.00 det trollar du väl fram ut bakfickan . Skönt att I mår bättre iaf.
Fiji: Håller tummarna för att det händer liten kommer ut medan N är på förskolan, iofs måste det gå jättefort då, kanske mer praktiskt i helgen om det är lättare att få barnvakt då?
hormonstinn: Har du provat losec så magen får lugna sig lite?
Min pappa tog med sig H när han skulle åka och göra några ärenden. Vilken grej, helt plötsligt har jag fotat kläder som ska ut på Tradera, dammsugit övervåningen och plockat undan i Hs rum (och gömt lite grejor hon sällan leker med . Det blir så mycket lättare när hon inte har så många prylar
Lycklig: Helrätt att inte svara, jag håller tummarna för att liten vill ut SNART!