30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Sara: bra tips, ska testa det i natt
Sara: bra tips, ska testa det i natt
Pysslig: hahaha ja drömmar.. Påminner mig om när mitt ex "vaknade" en natt och trodde takfläkten var en jättespindel och hoppade över och gömde sig bakom mig... eller när han trodde huset höll på störta och hoppade runt i rummet på de delarna som ännu var kvar.. När han plötsligt sprang till ytterdörren och låste upp dörren var jag tvungen att väcka honom
Hehehe vilka nätter...
Fio: jag skulle nog kontakta soc och sagt att jag är orolig för om barnen har det bra, men vill inte heller ställa till med en scen. Kanske inte säga vilken familj det gäller utan bara be om råd.. Hoppas det löser sig.
Moppen: härligt med bra UL! Har illamåendet gått över nu? Skriv förresten gärna in dig i BF-listan, känner mig lite ensammen där
Kram!
Assar: hehe, jo han satte lite krydda på nattillvaron Fast jag är glad att min man idag inte håller låda på nätterna
Sarah: löste natten med att lägga en extra kudde snett under höften också, så den här natten har jag sovit mycket bättre
Så mysigt Fiji! Grattis igen till den lille!
Hoppas det är bra med Lycklig idag. Hon har inte varit inne vad jag sett.. Tänkte på att hon inte varit så glad den sista veckan. Lycklig, om du ser detta tänker jag på det och hoppas att bebis kommer ut snart så att du mår bättre snart. Kram!
Whohoo!!! Lycklig har fått en liten prins hon också! Läste att hennes syster grattade henne på FB för 2 timmar sen.
Stort Grattis Lycklig!!!! Äntligen kom han ut!
Åååå Lycklig, jag är så glad för din skull!!!
Lycklig: wow hoppas du mår bättre snart! Låter som en rätt kämpig process det du varit igenom.. Kram!
Måste säga att jag blir lite impad hur alla kommer ihåg/fått veta hb och blodförlust. Vet att jag förlorade en del blod under fl och moderkakan strulade lite, men kom ut i delar efter lite fifflande. Vet att mitt järnvärde inte var det bästa och fick tabletter, däremot minns jag inte hur lågt eller fick veta något av mina värden
Lena: har ingen erfarenhet och dessvärre inga råd..
Pysslig: bara för att vara tydlig, det var inte min man utan ett ex sedan många år som drömde om jättespindlar
Pyttis: ahh journalerna, det borde jag tänkt på Har faktiskt inte läst min så noga men det borde ju stå där..
Juni: exakt så där gjorde Agnes sist vi badade. I o f sig på en liten rutchbana men ändå, hon är helt crazy när hon badar
Kul med glassdagar.
Fio: även om du inte sa vem du var när du prata med soc, kom de med några råd? Kram
Det lustiga är att så snart man är gift förväntas det att den gifte mannen är pappan, det är klart att det borde stämma men det behöver ju inte vara så.. Egentligen tycker jag nästan att det borde vara lika viktigt att bekräfta föräldraskapet då.