Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Fiolina: Missade din fråga ser jag.. Nja tror risken är ganska liten ändå att bli inlagd.. Kollade mina värden i veckan och de var fina så det verkar som att det lilla jag faktiskt får i mig är tillräckligt..  
    Har dessutom lyckats börja få i mig lite mer vatten och idag fick jag i mig hela min och halva Agnes portion av IKEA-köttbullar med lingon. Mmmm lingon borde jag börja äta oftare
    Nu är jag natthungrig på mer köttbullar och lite stuvade makaroner.. hihi, kanske tabletternagör lite verkan ändå    

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Lycklig och Fiji: Stor kram till er och hoppas ni slipper vänta länge till. 

• chiqita

Yes!!! Läste precis att man får äta pålägget Servelat - en av de få saker som jag tycker är riktigt gott så nu sitter jag och frossar i servelatmackor

• chiqita

Lady: saltlakrits på posten? Tell me how?

Tja, lite ironiskt började jag den här dagen med att kasta upp och känner mig inte riktigt lika positiv som igår kväll.. :-P
    Men lite kul är att mitt vänstra bröst vuxit till dubbel tyngd och på vågen hade jag gått upp 1 kg i morse ..ligger fortsatt under vad jag vägde på inskrivningen, men ändå

• chiqita
    Assar: Vilken snäll bebis du verkar ha
    Har lite svårt att tänka mig att jag skulle gilla smaken på barntandkrämen och det är inte tandkrämen som är problemet heller utan själva tandborsten.. :-P

Lycklig: Har du testat akupressurpunkterna någon tipsade om? Hoppas bebis förstår vinken snart och kommer ut Stor kram! 
  • chiqita

Juni: Fluorskölj har jag i tillägg och man ska helst inte borsta direkt efter man kastat upp heller så då sköljer jag också

Assar: åhh har inte sett med mint här i Norge men det ska jag kolla efter  

• chiqita

Vill bara ge  en stor kram till Lycklig och Fiji! Om ni inte testat kan det ju vara smart att ge sig på den där speciella akupressurpunkten, be om lite fot- och ankelmassage av era män. Hoppas verkligen att det går igång snart. 

Fiji: Ooo 4300g - skönt att specmvc kollar upp dig i morgon.

Lycklig: hos mig fungerar den bra...

Ego: Gårdagen var ingen bra dag. Dålig från morgonen, var i väg på barnkalas vid 15-tiden och de korvarna jag fick i mig där fick jag faktiskt behålla men det var inte lätt.. Stor klump i halsen hela kvällen och även idag. Har fått i mig mat idag i a fall men blir liksom aldrig mätt.. har bara ett konstant obehag i mig.. Och servelatmackorna som jag fick sån positiv energi av här om kvällen, de kan jag inte ens tänka på nu... Så typiskt att jag skulle bli så dålig i går.. blähh... 

• chiqita

Pysslig: Ahh är det farligt med mer lakrits? 

Joinar i Pyssligs dans - kanske blir större verkan om man är flera  

• chiqita
    Eva: uff för mardrömsnatt... tycker du är stark som kämpar på så men hoppas du tänker på dig själv också och gör det som du och bebis mår bäst av. Kram!

Lycklig: Så skönt att du har en dag att se fram emot i a fall och att du kanske kan se ett ljus i tunneln. Håller tummar och tår för att det kommer igång av sig själv innan dess och att du slipper vänta så länge. Kram!!

Fiji: Så gott att höra att alla mår bra!

Ego: ytterligare en dålig dag och dessutom dålig natt där jag i tillägg haft så sjukt ont i höften på den sidan som legat ner mot madrassen. Det dumma är att jag bara kan ligga på den ena sidan för ligger jag på höger mår jag ännu sämre.. hmm.. Tips mot höftont mottages gärna. Sover redan med kuddar mellan knäna mot fogontet.. Blahh....om Agnes bara visste vad mamma går igenom för att hon förhoppningsvis ska få ett syskon.. :-P

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8