Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76

DanMarie el nåt sånt var det väl.

# Jack 2007 # Cleo 2009 # Länk, se min sida.
  • x karin76
    anette 81 skrev 2011-05-03 18:35:59 följande:
    hittar inte en auktion jag vann på tradera?
    tror att det var där i alla fall
    Finns inte så många andra auktionssiter... så det borde inte vara svårt att minnas vilken. Eller finns det så många?
  • x karin76

Hmm.. Tycker det är lite trist när man betalat en auktion samma dag som den gick ut, och sen ser man på säljarens omdömen att andra köpare har redan fått sina varor - vars auktioner slutade 4 dagar senare.

• x karin76
    TinaZ skrev 2011-05-05 13:10:01 följande:
    hur gör ni andra, törs ni lägga ut för 1kr?

Om det är ett poppis märke gör jag det, är det ett okänt lägger jag på det minsta jag kan tänka mig att sälja för.
  • x karin76
    Kusin Knase skrev 2011-05-06 19:44:58 följande:
    Vet inte om jag har skrivit och frågat detta förut, men jag har blivit lurad på en grej som skulle följa med -- jag vann kläder och skulle fått ett extraplagg på köpet. Det följde sen inte med, och säljaren svarar int epå mejl, jag har skrivit flera gånger. Nu kontaktade jag Traderas support som skrev att de skulle skriva ett mejl till henne och be henne höra av sig till mig, och samtidigt skrev jag till säljaren att jag nu kontaktat Tradera.

Vad kan Tradera göra mer? Varna/stänga av säljaren? Vad kan jag göra mer??

Jättetacksam för svar!!!

Får man länka till auktionen och passa på att varna för säljaren eller?
    Bara nyfiken.. Vad för typ av plagg är det? Nåt stort/litet? Varför skulle du få något extra på köpet förutom kläderna du vann?
  • x karin76
    aglili skrev 2011-05-09 20:09:32 följande:
    Det är det som är praxis, du skickar tillbaka först, sen bet hon tillbaka.
    Instämmer.. Har gjort så ett par ggr, både som säljare och köpare. Har aldrig varit nåt problem.

Enda är väl att man får vara överens om vem som ska stå för returportot, kan vara olika från fall till fall.
  • x karin76
    Annanym skrev 2011-05-11 21:01:09 följande:
    Det verkar som om Schenker har slarvat bort ett stort XL-paket för mig. Usch. Jag valde Schenker just för att de verkade "pålitliga"... de har inte slarvat bort något paket förut och detta var ändå ett paket i XL-modellen...
    Men oj då.. Men har de hört av sig och sagt att paketet försvunnit eller vad har hänt?
  • x karin76

"Sandaler" heter det t o m.. Dags att gå och lägga sig!

Svar på tråden Traderatråden nr 16