Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Prodin skrev 2010-10-15 21:38:54 följande:
    @StaffenAssar och SaraEU
    Japp, det är jag =)
    Och jag hittade era auktioner härifrån!

SaraEu är en av FÅ svenskar som klarat att skriva min adress rätt. Tydligen är Ø en väldigt krånglig bokstav... Haha!

Angående det här med att polisanmäla, vad ger det? Har ni gjort det/behövt göra det någon gång?
    Kul,  ja jag har skrivit lite norska innan så vet precis hur de ska skrivas heheDrömmer
  • Viktorsmamma
    stjärna4 skrev 2010-10-15 22:01:15 följande:

Jasså hon brukar vara här i tråden!Tycker som du att hon borde vara seriös då,och det kan ju såklart ha hänt något!Det har jag skrivit till henne också att jag förstår om det har hänt något men det hade ju varit bra att veta!Därför vill jag vänta med att sätta negativt omdöme och att gå ännu längre och polisanmäla om det har hänt något,men man vill ju såklart inte vänta hur länge som helst utan att veta!Det känns ju lite surt att sätta in pengar till någon och inte få något för det!

vad hette hon på T?
  • Viktorsmamma
    stjärna4 skrev 2010-10-15 22:10:21 följande:
    malinkaunitz
    hmm.. känner inte igen namnet brukar va inne på de flestas T-sidor från detta forum..

hoppas du får dina kläder iallafall.

den som  hade lämnat negativt hade ju gjort de 12 dar efter avslutad auktion, de kan ju faktiskt hänt något i familjen då denne säljare inte verkat slarva med skickning innan eller haft större problem.
  • Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2010-10-16 09:55:09 följande:
    skopunkten brukar sälja lejon, vi hade ett par sådana för några år sedan och då var de iaf normala tycker jag
    okej.
    missade att buda, men då de inte hade nått bud så startades de om.

så satt ett bud så inte hon kan ta bort auktionen iaf.. hoppas ja få dem.
    sonens fodrade stövlar för för stora och känns knasigt att inte ha fodrade på dagis.
  • Viktorsmamma
    Tettan skrev 2010-10-16 16:54:33 följande:
    Fast nu händer ju inget på helgen när man skickar med Schenker iaf, så det spelar ju absolut ingen roll om hon lämnar in i dag eller i morgon...

Sen kan det ju vara en annan bank, och då ser hon ju inte pengarna förrän på måndag.
    jo men hon hade redan sett pengarna då hon mailade..

nä men hon kan ju boka och lämna in ändå tycker man då man "lovar"
Svar på tråden Traderatråden nr 16