Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Pixxi skrev 2010-10-17 08:45:05 följande:
    Ha ha ha... så fel det kan bli, jag har ingen aning om vad en hopp häst är 
    Jag trodde ni menade Käpphäst

Jag får nog ta en kopp kaffe så jag vaknar
    hehe så fel man kan  tänka jag tänkte att de kallades "hopphäst" inte att de fanns nått annat

får ta en kopp jag med så man vaknar lite bättre här med nu!
  • Viktorsmamma
    annat82 skrev 2010-10-17 13:22:20 följande:
    Hennes växalåda behöver också växa
    oh gud jag har inte äns nån "växa i låda"

vi ha ca 5byxor vi fått av en kusin till sonen i en påse, resten passar nu så de ligger i garderoben eller slängt/sålt.

vi har alltså inga byxor i 92 el. tröjor i 98 så de kommer snart bli att börja bygga den lådan så de inte blir allt för dyrt då han väl ska börja byta strl.
  • Viktorsmamma
    annat82 skrev 2010-10-17 15:25:26 följande:
    Vi har till och med ett par plagg i 98, kanske till och med nåt större. men då har det varit snygga saker som vi vill spara. Från tradera och "nyköpta" saker köper jag egentligen inte större än 80 eftersom hon inte ens växt i 74
    haha ja ni.. grabben har 80-86 på byxor med mycket växmån. och tröjor 86 som är precis och 92 med växmån än. köper allt i 92 nu då vi har mycket i 86 (utom novastar jean, där ja håller mig till 86 än )
  • Viktorsmamma

hopphästen är uute ;-D hehe

undra om en "on the peak" overall går bra?
    är de Gekås märke?
    köpte den själv NY på T förra året men blev använd 3-4ggr när popoverallen vart förliten precis då säsongen tog slut och denna användes enast då POP overallen tvättades.

• Viktorsmamma
    Pixxi skrev 2010-10-17 18:51:18 följande:
    Hade min lilla varit mindre hade man varit intresserad, nu fyller hon snart fyra så hon är lite lite stor för den
    jo jag skulle tycka att sonen borde va mer intresserad som gillar hästa (2 om en vecka)

han fick denna vid 1års kalaset och har kanske suttit på den 5ggr totalt. han var avvaktande i början sen när han vågade försöka sitta så ramlade han av flera gånger då och sen dess har den bara stått då han förmodligen blev rädd då....

synd, den är ju jätte fin och studsar bra hans kusin har en likadan hon sitter på jämt!!
Svar på tråden Traderatråden nr 16