Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-10-14 07:45:37 följande:
    Hur länge ska man vänta?

avslut - 10:e
    skickade samfraktsmail - 11:e
    fick svar med mailet nedan - 11:e

"Låter bra!! Skall fixa överföring så snabbt som möjligt!!

MVH XXXXX/xxxxxxx

Sent from my iPad"

Nu är de den 14:e och ingen betalning syns än? så snabbt som möjligt så trodde ja hon skulle betala in senare på kvällen då hon svarade på mailet mitt på dagen. Men nu snart 3 dar efter hennes svar mail har ingen betalnings synats på mitt konto.

Gäller ju bara 35kr  men ändå?
    puffar
  • Viktorsmamma

jobbigt läge....

har 2 saker, duplo till sonen och 2 tårtbilder som ska hinna komma innan han fyller den 26:e  och duplot skulle skickas med schenker då de är över 3kg.

sambon skulle idag få in sin lön.. kollade in på lönespecen igår på nätet (som dom har) och de står utbet. 15/10 som vanligt

loggade nu in på hans internetbank för att betala de sakerna så de hinner få pengarna innan helgen. Och inga pengar syns på kontot än? företaget han jobbar för ska också ha handelsbanken så de ska ju komma "fortare" till de med samma bank som företaget.

ska ja måsta vänta tills efter 9.30 för att kunna se pengarna? 
    fan ja som ville få in pengarna NU!

• Viktorsmamma
    aLttjolajban skrev 2010-10-15 08:33:16 följande:
    pengaran fins kl 00 det datumet de ska betalas ut till ett konto
    konstigt! de syns inte än.....

fan vi som redan hade dåligt me pengar och skulle iväg och storhandla idag men varför kommer inte pengarna in då?! förra månaden kom de som de skulle och va inne den 15:e  på morgonen då ja kollade!

varför ska de bli fel just nu när vi behöver pengarna!!!
  • Viktorsmamma
    Xgirl83 skrev 2010-10-15 14:08:14 följande:
    Jag tror att det är sådant en sån här kan fixa:
    www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=147...

Men sen var det någon annan här som undrade över det för inte så länge sen, och jag tror att hon skrev att hon googlade och att det då stod att det ofta går att klämma till "dragaren" lätt med en tång, för att det ofta beror på att de vidgats. Testa att googla så kanske du hittar det.
    jo ja hade för mig nån skrev de!
    tänker testa

isåfall så kanske den åker ut på T, självklart med i beskrivningen att dragkedjan är lagad
  • Viktorsmamma
    Prodin skrev 2010-10-15 17:58:35 följande:
    Hej hörrni!
    Varför är folk så snåla med att betygsätta?
    Hur svårt kan det va? Lämna omdöme, klick, klick, tar max 10 sekunder!
    Jag lämnar omdömen på alla, men har fått tillbaka på ca 1/5. Tråkigt!
    Det känns kanske lite som att mina FÅ omdömen håller priserna nere i mina auktioner. Jag sålde ett par pop jeans som använts obetydligt och såg helt nya ut för 8 kr. Tjejen blev jätteglad men jag blev inte riktigt lika glad.
    Ska man mejla och be om betyg?
    Eller är man tjatig då?
    var de dig jag skickade till i Norge?

såg nu att ja lämnat omdömme på dig hehe
  • Viktorsmamma

och för att svara på din fråga:

upp till mina 50omdömmen så mailade jag alltid till de köpare som inte lämnat omdömme efter 1 månad. mest för att ja få mina omdömmen så man är mer trovärdig som säljare.

sen om nån annan gjorde så här vet ja inte..

brukar även nu när de gäller dyra saker 200>
    så mailar jag och hör så de är nöjda då de gällde så pass mycket pengar ändå =)

Svar på tråden Traderatråden nr 16