Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    Labolinas skrev 2010-10-06 22:10:55 följande:
    Vad ger man för omdöme när köparen betalt, men inte hämtat ut paketet? Jag har sagt till och hon har fått två påminnelser av Schenker.

Hämtar ni ut paket som går i retur eller låter ni dem vara? Det är en superfin hösttröja Esprit.
    ja hade så.

jag hämtade ut de först då jag ÄNTLIGEN fått kontakt med köparen som tyvärr hade haft en närstående som dött, så hon hade inte öppnat mailen på flera veckor. Hon hade fått massa negativa för missade betalningar osv.

jag skulle hämta ut de sen även om du inte fåt tag i henne, du kan väl säkert få den såld igen tror jag.

länka till auktionen?
  • Viktorsmamma
    Labolinas skrev 2010-10-06 22:36:51 följande:
    Hon påstår att hon blivit av med sitt leg och när jag föreslagit att hon kan använda sitt pass, så verkade hon tycka det var jobbigt att gå till bankfacket & hämta det för att kunna hämta paketet (varför man nu har sitt pass i bankfack.....) Ska man strunta i att ge omdöme eller ska man ge negativt?

Hur länkar man till en avslutad auktion?
    varför ska man ha passet i bankfacket? :-S

dessutom inte hämta de för att hämta ut ett paket hon redan betalat, då vill hon inte ha den längre då men betalade ändå? :-S skum köpare.

Mitt Tradera - Senaste försäljningar - klicka på den auktionen - kopiera sedan länken i adressfältet
  • Viktorsmamma
    jagvetintevadjagheter skrev 2010-10-06 22:31:49 följande:
    Skulle va kul att ropa in likadana/matchande kläder till mina småkillar, den ena har strl 98 o den andra har strl 80/86 ...
    men hur ska jag söka? Nån som har tips? Eller ni kanske vet om nån säljare som brukar ha likadana kläder i olika storlekar ute i olika annonser...?

Hoppas ni förstår vad jag menar, är så trött att jag har svårt att formulera mig bra ;)
    jadu svårt de.. då får helt enkelt söka på de märket du vill ha, och leta efter 2 tex. likadana byxor och tröjor i de specifika strl.

psst. jag har 80/86 ute
  • Viktorsmamma
    Pixxi skrev 2010-10-07 15:03:20 följande:
    Jag beställde hem nya mailingbags härom dagen.
    Jag brukar beställa från en tjej på tradera, många olika färger och det är så roligt att posta då. Nackdelen är ju att det syns lite igenom dom.
    Nu beställde jag silvergråa påsar. Jag packade i en idag o jösses vad snyggt. Det spelar ju ingen roll egentligen efter som de ska upp direkt, men attans vad roligt det är att posta snygga paket
    har samma stod nyss och velade om vilken färg ja skulle ta.

tog min första orange:a  nyss de ser ju sååå fint ut!!

roligare än trista färger
Svar på tråden Traderatråden nr 16