Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-05-25 19:22:34 följande:
    Har ju annars en chans till på torsdag...då väntar Ida t och Molo igen
    då ska vi till ögonläkaren o efter det med droppar i ögonen brukar han inte vara så glad. Kanske kanske fredag fm-tidig em skulle man kunna ta sig dit. Brukar det ta lång tid där?
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 19:35:18 följande:
    njae..jag är helt fel person att fråga med tanke på att jag gärna går där från öppning till stängning
    hade jag gärna också gjort... ska på fest som börjar kl 17... men de bor 10 min från brofästet så man kan ju bli upphämtad på Malmö syd... funderade bara om det var lönt att åka för några timmar
  • Jontesfru

åh de öppnar först 14 på fredagen. nej mindre än 2timmar kan ju bli för stressigt man vill ju kunna gå o titta på allt...

• Jontesfru

ska nog inte åka. maken min blir galen om jag köper mer tror jag. Köpte en Molo fiskarprint tröja innan idag o när han såg vad den kostade... tror han skulle svimma. (han tycker HMs priser är höga)

• Jontesfru
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 19:58:24 följande:
    Men din make har ju rätt med tanke på hur risigt andrahandsvärde HM har Molos salgpriser är dessutom fullt överkomliga...Min man älskar Molosalg eftersom det blir en vinna-vinnagrej-jag får åka på salg och han får extra mycket fjäsk veckorna innan
    haha så  han har rätt? hursom köper jag inte där... tycker de ser så hemska ut efter bara några gånger. Bättre då att köpa bättre saker på tradera...
  • Jontesfru
    x karin76 skrev 2010-05-25 21:55:18 följande:
    Oj... Molobrallorna gick billigt, 32 spänn! Där gjorde någon ett fynd. De är supersöta till kaninbodyn f.ö.
    jag satt o dräglade över dem, men inte ens min tunnis till Axel hade gått i dem.... buhu...
  • Jontesfru
    Tullemi skrev 2010-05-25 22:05:09 följande:
    Var det ett par mjukbyxor? Vi fick nämligen ett par Molo mjukbyxor i plysch i present till min son och han kan inte ha dom. Han är dock rund och go, men jag undrar ändå vilket bebis som koommer kunna ha dom.  Tajt resår i midjan. Nu ligger dom på Tradera istället .
    jo men nu var det så att om jag inte missminner mig var det ett par byxor i storlek 74 (möjligen 80) som x karin76 hade o Axel har 104... så därför hade det inte gått. Men x karin76 har så FINA kläder att jag tittar in till henne lite då o då bara för att drägla.
  • Jontesfru
    Lantani skrev 2010-05-27 10:27:56 följande:
    Måste fråga hur ni hade gjort i denna sitsen.Sålde en pop t-shirt, som jag synade innan jag la ut den. Måste missat att den faktiskt var lite randig på magen, alltså fläckig. Såg det nu när jag skulle packa. Mejlade köparen och frågade om jag skulle tvätta den och se om det gick bort eller om hon ville ha pengarna tillbaka.Får tillbaka ett mejl om att hon gärna vill ha tröjan, eftersom hon hade en lika dan där knappen var sönder. Hon ville att jag skulle skicka tröjan till henne och att hon kunde testa med tabort och gick inte de ville hon ha pengarna tillbaka. Men då blir det dubbl frakt för mig, vilket inte känns helt ok, eftersom jag såg "ränderna" innan jag skickade iväg den, annars hade jag självklart stått för returfrakt.Hur skulle ni gjort och vad sulle ni svarat?
    jag hade tvättat den själv o sett sen tagit ställning.
Svar på tråden Traderatråden nr 16