Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Traderatråden nr 16

oj jag lade upp Axels skaljacka o byxor från polarn o 5 min senare är de köpta via köp nu. Rekord för min del. jag blev paff när jag kom hem efter att ha hämtat sonen på förskolan. lade upp dem precis innan jag gick för att hämta honom. Jippi så skönt när det går så snabbt.

Mamma till Anton 13år och Axel 2½ år
  • Jontesfru
    MejaKiZnic skrev 2010-03-24 15:41:09 följande:
    usch så tråkigt, ibland när man säljer så har man bara lust att ta ett negativt men har man lagt ut det så får man tyvärr skylla sig själv surt men ibland går det för bra också så Länka till auktionen =) vad tråkigt, skicka du det rek. ?
    http://www.tradera.com/polarn-pyret-po-p-skaljacka-gron-104-anv-men-fin-auktion_302818_109744815

http://www.tradera.com/polarn-pyret-po-p-skalbyxor-svarta-98-anv-m-FIN--auktion_302818_109745889
    'länkar inte till den jag har uppe det känns inte ok.
  • Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-03-24 16:49:13 följande:
    www.tradera.com/polarn-pyret-po-p-skaljacka-g...www.tradera.com/polarn-pyret-po-p-skalbyxor-s...'länkar inte till den jag har uppe det känns inte ok.
    o som ni ser så hade jag klydd med bilderna när jag lade upp den, men fick den såld ändå. ville inte som jag idag. tänkte fixa det när jag kom hem igen från fsk men då var den ju såld....
  • Jontesfru

gulblå ställe? nyfiken i en strut tittar ut...

• Jontesfru
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 18:01:35 följande:
    Gekås
    aha. tänkte inte på det....
  • Jontesfru

har köpt en jättefin jacka på polarn. 2010 årsmodell av skaljacka. Nu har jag sett en jacka från villervalla som jag bara måste ha till lillkillen. Vad ska man begära för den? den är alltså oanvänd o borde väl använda den....

• Jontesfru
    AochJsMamma skrev 2010-03-27 08:18:12 följande:
    menar du att du ska sälja en ny POP skaljacka o haen villervalla istället???? Nää, det hade ja absolut inte gjort!! Jag har båda (villervallan ligge rute på T nu) och de går inte att jämföra!! Du får se till mer än utseende, pop:en är ju vind o vattentät, andas etc, villervalla jackan är bara en fin jacka liksom, inga funktioner. Behåll hellre POPen o köp villervallan oxå.
    TACK för det svaret. Jag behåller pop o så tror jag att jag önskar en till Axel i födelsedagspresent....han kan ju ha 2 jackor....
  • Jontesfru
    Pixxi skrev 2010-04-05 20:51:13 följande:
    Jag la in massa Oilily igår. Men ingen verkar veta vad det är Jag vågar inte sätta lägre än 99 kr på en helt ny kofta från Oilily... Skulle ni vågat?
    har sett dem men de passar inte min Axel. TYVÄRR!
  • Jontesfru

ojojoj idag har jag köpt en alldeles för dyr sak, men jag bara ville ha den. kostade över 1300kr borde man inte begära rekommenderat då? Hon har inte skrivit om DHL eller schenker o då kan man väl inte välja det som fraktalternativ efter auktionen slutade? Hittade den ca 20min innan den gick ut så jag hann inte fråga innan...

Svar på tråden Traderatråden nr 16