Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Traderatråden nr 16

MejaKiZnic skrev 2010-06-13 21:06:11 följande:
    {#emotions_dlg.flower}www.tradera.com/auktioner/MoloNord{#emotions_dlg.flower}

-Massor av nya auktioner och alla startar på 1 krona Solig mest Polarn och Pyret Förvånad
    var det nödvändigt att alla dina fina kläder skulle vara så små...DrömmerRynkar på näsan
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru

Vann för en stund sedan en auktion, som jag verkligen ville ha, nu fick jag mail o hon skriver att jag ska betala idag annars ger hon negativt imorgon??? Alltså det var något nytt?

• Jontesfru
    snappi81 skrev 2010-06-15 10:49:48 följande:
    Behöver er hjälp! Köpte ett par jeans som skulle va waist 29 på men när jag får hem dom så är dom så stora så dom ramlar av. Dom är märkta i 29 men midjemåttet är  ca 90 cm vilket i mina ögon inte är en 29:a eller? Tänkte slänga ut dom men i vilken storlek ska man lägga dom då? Så sur för dom va verkligen skitcoola...
    det är så olika. Köpte ett par Levis till sonen i strl 31 passade perfekt. Köpte ett par till i samma storlek men annan sort o de var för små...

Jag skulle lagt dem under storleken men skrivit att de är stora och skriv även ut måtten.
    Så hade jag gjort
  • Jontesfru
    charmmiss skrev 2010-06-15 22:27:28 följande:
    det går fööööör dåligt, har just därför inga auktioner ute nu.

jag gillar hennes statistik att 95% av alla märkesvaror på tradera är fejk. undrar hur hon har kommit fram till det

www.tradera.com/Armband-fran-Juicy-Couture-ak...
    stockrosen skrev 2010-06-15 22:18:33 följande:
    JÄTTEFIN!
    thanx !!
    vilken av auktionerna?
  • Jontesfru
    charmmiss skrev 2010-06-15 22:44:16 följande:
    oj vad konstig länken blev.
    här kommer den rätta

www.tradera.com/Armband-fran-Juicy-Couture-ak...
    ja hon vet väl bäst... eller tror hon på det själv? Alltså det går ju inte o säga så bestämt. Visst det finns MASSOR med kopior men 95%? Hon kunde likagärna skriva 96%. Märkligt
  • Jontesfru
    aLttjolajban skrev 2010-06-16 11:35:36 följande:
    Det går uselt på T

Här har jag fått en köpare med MÅNGA neg omdömmen
    Tradera vägrade ta bort hennes bud !
    Köparen lär nog inte betala för sig med tanke på hennes senaste omdömmen och övriga negativa omdömmenRynkar på näsan
    vilket är ditt nick på tradera?
  • Jontesfru
    Linastrumpan skrev 2010-06-16 14:23:19 följande:
    Nja, enl schenker så är uppkopplingen mot dem avgörande. Mitt ombud har väl en "dålig" uppkoppling för det kan ta mer än ett dygn innan det syns att paketet är inlämnat trots att jag sett att de scannar in paketet.....men så har jag ett ganska kasst ombud
    Här är det så också. Förra veckan fick jag ett oroligt mail på torsdagsmorgonen av en orolig köpare. Hon hade betalt o jag skickade på måndagen. Men det enda som syntes var att det var bokat??? på torsdag em får hon mail att det kommit till utlämningsstället. Så det behöver ju inte vara för att man lurats. Knasigt är det ivf.
  • Jontesfru
    Olivers Mamma skrev 2010-06-17 08:18:06 följande:
    Fått massa köp nu, satte jag för låga priser?
    oj jag köpte visst 2 av dig...
  • Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-06-17 08:53:17 följande:
    oj jag köpte visst 2 av dig...
    Anna_19 hoppas det är OK att jag betalar imorgon bitti. Har lagt in det så det dras från mitt konto kl 6.
  • Jontesfru
    Olivers Mamma skrev 2010-06-17 08:27:01 följande:
    Men är det värt att åka för o hämta de?
    Tid, bensin osv och inga garantier för att hon är hemma?

Ring först o kolla om ngt hänt varför hon inte skickat den

Smultron, ja det är väl så. Hade 199 i köp nu på ett linne, maken ville egentligen inte vi skulle sälja det så vi sate högre pris på det o vips det gick det med.

Skönt dock att få lite mer plats här hemma. Ska försöka peta ut lite mer imorgon kväll, hoppas de auktionerna går lika bra
    tyckte dina leansleggings var fina, men med Axels fotortoser funkar de ju inteRynkar på näsan
Svar på tråden Traderatråden nr 16