Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Traderatråden nr 16

maggan75 skrev 2010-05-23 21:45:42 följande:
    jupp   nä inte mer molosar förutom linnena
    jag tog 2 köp nu av dig... Axel får vara lite feminin... o så får han ha dalmatinerna nästa sommar... Undrar om det är OK att vänta in gitarr-tröjan???
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-05-23 21:51:06 följande:
    jag tog 2 köp nu av dig... Axel får vara lite feminin... o så får han ha dalmatinerna nästa sommar... Undrar om det är OK att vänta in gitarr-tröjan???
    såg nu att det var ett tag dit. Så det behövs inte.
  • Jontesfru
    maggan75 skrev 2010-05-23 22:00:11 följande:
    klart att du får vänta in gitarrerna om du vill  jag satte väl 8 dagar så det är ju nästa måndag 
    jag betalar till dig imorgon, men gitarren ligger i min minnes.
  • Jontesfru
    Blå Flygare skrev 2010-05-23 22:36:07 följande:
    Jag har samma problem här
    tusan busan...
  • Jontesfru
    kalmar brud skrev 2010-05-24 10:05:31 följande:
    Tänkte inte på det. Jag är inte inne och kollar vilka som budar eller inte
    föreslår då att du går in o spärrar den som bjuder på alla dina auktioner o inte vill ha dem...
  • Jontesfru

ja imorgon är det löning för min del, men jag köpte en Odd Molly grandmas i lördags så det får bli lite snålt denna månaden... Fast jag säljer ju en del så... då får man väl köpa lite också?

• Jontesfru

x karin76 Vi är inte ute o grillar .Vi hade blåst bort allihopa o vi hade nog inte ens fått fyr på den pga all blåst... Jag skulle ha kunnat köpt allt du har om det inte varit så att de är för små både för mig o Axel...

• Jontesfru
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 18:27:09 följande:
    Jag har också avslut Grillar inte men stimmar runt inför Molomekkat som väntar imorgon
    oj dit vill jag också! Undrar om de på barnhabiliteringen anser det vara giltigt skäl att inte komma på inbokat möte? Fast dit med en Axel? nej kanske inte så bra...{#lang_emotions_frown}
  • Jontesfru
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 18:27:09 följande:
    Jag har också avslut Grillar inte men stimmar runt inför Molomekkat som väntar imorgon
    hittar du en kaninprint i strl 104 som inte är alltför tjejig har du en köpare här....
Svar på tråden Traderatråden nr 16