Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-04-07 19:01:57 följande:
    Vilken fiiiiinJag har inte vågat mig på OM ännu..Har en svag känsla att jag kan trilla dit efter VVV
    jag är också rädd för det.. men en klänning kan man ju köpa...{#lang_emotions_wink}
    Mamma till Anton 13år och Axel 2½ år
  • Jontesfru

och idag blev det nog lite av tröstshopping... satt på barnakuten med Axel halva natten så nu har han påbörjat sin 3:e penicillinkur á 10dagar på 5veckor. Är så trött (o ledsen) att ja idag blev det tröstshopping, fast en klänning jag velat ha sen jag såg den i höstas...

• Jontesfru
    StaffenAssar skrev 2010-04-07 19:19:09 följande:
    Tröstshopping är bra, iaf om det är något man varit sugen på länge! Vad för sjuk är han? Akuten halva natten är INTE kul
    Han är ju funktionshindrad o har gastrostomi o för 5v hade han streptokocker runt knappen, sen lunginflammation (på väg att lämna oss) o nu streptokocker i knappen igen... nej nätterna spenderar man hellre hemma, men vad gör man? Sen har jag fått åka tillbaka idag till Lund för de ville att vi skulle träffa knappsköterskan. Som bara sa att vi gör rätt, men att vissa har det bara sähär...{#lang_emotions_yell}
  • Jontesfru
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 19:18:59 följande:
    Stackars litenTröstshopping är alltid ok Jag har en ny sorts shopping, maken har gjort en belöningsstege med viktmål som innebär att jag vid varje steg får köpa mig något skitdyrt som jag gärna vill ha
    Så borde man göra... tack för tipset!
  • Jontesfru
    StaffenAssar skrev 2010-04-07 19:33:48 följande:
    Usch, inte kul   Och varför är det alltid på kvällen/natten man känner att nej, nu måste vi åka in? O knasar ju med andningen en del, och självklart mest på kvällar/nätter så man måste åka till akuten ist för hans vanliga barnläkare... Fast de på akuten känner honom iofs nästan lika bra som hans vanliga läkare nu  Streptokocker runt knappen måste vara jättejobbigt! Och lite läskigt Hoppas verkligen streptokockerna ger med sig nu! 
    ja de känner ju Axel o oss också efter et ANTAL besök där, så man har nog lite fördel där...om man kan säga så?
  • Jontesfru
    Kajsan skrev 2010-04-07 19:30:52 följande:
    Den var jag också på god väg att buda på, men jag höll mig
    tur för mig{#lang_emotions_wink}
  • Jontesfru

en fråga bara. Ni som vunnit eller sålt iem, har ni fått vinnarmailet från TRADERA? eller är det mitt hotmail som aldeles plötsligt trilskas?

• Jontesfru

nu för ca 10min sedan fick jag 3 mail från tradera dels att en snart går ut (gick ut 22.30 igårkväll) och att jag blivit överbjuden på auktion (Odd Molly som gick ut igår em).... de är lite sena skulle jag säga. Vinnarmailet kom också från nämnda auktion så det är ju bra.

• Jontesfru

hahaha nu kom meddelandet om att det snart är slut på en auktion.... den avslutades kl 17.09 igår....

• Jontesfru
    SAJ skrev 2010-04-08 20:05:40 följande:
    Hej alla! Kommer ihåg det diskuterats tidigare i denna tråden om hur man kan namn märka barnkläder inför dagis. Vill helst inte namna dem med märkpenna. Någon som har ett bra förslag? Tas tacksamt emot (inboxa gärna . Tack på förhand!
    Pixxi nämnde namnlappar i textil och så lägger jag till något som heter taggit. det är bra. www.namnband.se
Svar på tråden Traderatråden nr 16