Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Har haft ett gäng avslut nu ikväll, och jag är nöjd visserligen fick jag bara utropspris på flera, men å andra sidan hade jag satt sådana utrop att jag kan leva med det Inräknat alla köp nu har jag hittills sålt för över 2000 kr denna omgång vilket är välkomna pengar eftersom jag precis köpt ny vagn La dessutom ut mer ikväll och planen är att få ut lite i taget hela veckan. La ut en ny molooverall och velade som tusan om jag skulle våga 1 kr eller inte, men till slut blev det högt utrop, törs inte riktigt chansa än.
    Hade dessutom en del ninjor på mina, även om det bara var typ en per auktion, så jag tycker att det känns som att tradera kommit igång igen, kul!

• StaffenAssar
    Pixxi skrev 2011-08-22 09:27:08 följande:
    Är söndag fortfarande bästa dag för av slut? Jag tänkte kanske lägga in några till idag, men tänkte ta en annan avslutnings dag, vilken är bäst?
    Jag gillar måndagar också, men man får kolla vad det är på tv (typ familjen annorlunda, solsidan osv) och tänka på att inte lägga mitt i det. Fast jag har iofs aldrig koll på vad det är på tv, men iaf
  • StaffenAssar

Nu har jag fått ut lite mer, mest mössor och vantar, men jag kör på med mina höga utrop. Nästan alla köpare från i söndags har betalat dessutom, så jag har postat paket för glatta livet idag och igår, sådant gillar jag! Nu funderar jag på om jag ska orka lägga ut skor... Visst är det väl så att det inte är någon idé att lägga ut annat än kängor och vinterskor nu?

• StaffenAssar
    MejaKiZnic skrev 2011-08-24 09:01:54 följande:
    Phuuu vilken vecka Rynkar på näsan i söndag gick en nära till mig bort. De var väntat men man blir ändå så chockad och igår så åkte min katt akut in. Feber och inflamation i ett inre organ.

Har haft paket att skicka men såna här dagar så får de vänta för min del.....tyvärr kan man ej veta vad som händer och då hoppas man att sina köpare förstår.Skål
    Folk förstår. Min pappa dog ganska plötsligt för snart två år sedan, samma kväll hade jag avslut på ett gäng auktioner... Det tog en vecka innan jag ens klarade av att maila dem och förklara hur det låg till, jag bara stängde in mig med familj och släkt och struntade i allt annat. Den som fick vänta längst fick nog vänta en månad på sitt paket, men det var okej. Bara man förklarar hur det är så förstår folk. {#emotions_dlg.flower}
  • StaffenAssar
    Lilla Ego 07 skrev 2011-08-24 13:00:29 följande:
    Då var det avslutsdag idag tydligen :) det trillar in lite bud faktiskt även om mycket är obudat på. Känns gött att få massa gratis osåltavgifter iaf Glad man borde ju kunna lägga upp de som inte blir sålda igen, manuellt isf och en och en som nya auktioner, så slipper man osålt igen om man inte lagt upp 100 stycken. Det gällde ju till 31 augusti ju
    haha, jag sitter på händerna jag, det är två saker som jag vill ha men egentligen inte behöver
  • StaffenAssar
    Lilla Ego 07 skrev 2011-08-24 18:03:35 följande:
    Trodde du hade köpt det du behövde redan Glad vilka är det du är sugen på?

Hoppas på att de kommer några på slutet som shoppar lite, om inte annat så man blir av med dem för allt tar ju sån förbaskad plats ju!  
    Jo, det jag behövde ja, men inte allt jag ville ha Det ena var de ljusa NS chinosarna men de missade jag fast det gör inget eftersom jag han egentligen inte behöver dem, och det andra ser du nog nu Solig
  • StaffenAssar

Lillaa- jag tycker reima är jättebra, bra funktion och slitstarka, mina barn har alltid varit varma och torra när de haft dem, och trots flitig användning har de sett bra ut och hållit bra. Tyvärr är de ju inte så snygga bara, men det är ju en smaksak.

• StaffenAssar
    Kristyr skrev 2011-08-25 10:59:02 följande:
    jahapp T avslut på pop skaloveraller och isbjörn fleece. Ska bli spännande är mest nervös just nu för det känns som jag skänker bort vissa av plaggen.... Obestämd
    Håller tummarna!
  • StaffenAssar

Har avslut om en knapp timme, får se hur det går... Jag är nöjd med det jag har bud på egentligen (även om katvig zipen gärna kunde få gå upp lite mer) men har två utan bud, får se om något händer med dem... Sedan har jag ju några med avslut på måndag, och ytterligare ett gäng med avslut på tisdag, så nu är det full rulle... Vet inte om jag orkar lägga ut mer nu

Svar på tråden Traderatråden nr 16