Traderatråden nr 16
Bellabelize skrev 2011-08-12 18:34:10 följande:
Nu blir jag förvånad. Jag har läst på flera ställen att folk tycker att det är så fånigt och jobbigt med köp nu, så på en del grejer har jag faktiskt låtit bli att sätta ut.
Jag tycker själv om Köp nu. Tyvärr sätter folk ofta inte rimliga summor.
Och ibland är det bra att någon inte nappar. Jag satte ut en POP vindfleece, ville ha 300-någonting i köp nu, men budgivningen började på 1 krona. Auktionen slutade på 530 kronor
Ja, ibland är det ju bra, just polarnkläder har jag också fått mer för än mitt köp nu trots att jag tyckte att jag tog i med köp nu priset, men det var iofs nya eller nyskick då och antagligen helt rätt tid att lägga ut dem. Men jag gillar verkligen köp nu, jag kan bli jätteirriterad om jag ser något fint som går ut om 10 dagar och som jag är beredd att betala för, eller saker som jag bara måste ha och vet att jag inte har ork till att sitta och ninja nu för tiden...
Jag tror faktiskt aldrig att jag har läst om någon som inte gillar köp nu, bara de som själva tycker att det är jobbigt att sätta ett sådant pris för att de tycker att det är svårt att avgöra värdet
Fast jag har haft ett låångt uppehåll från den här tråden (säkert tre månader
) så det kanske är därför...