-
Fy vad fult gjort!liv10 skrev 2011-04-01 23:04:56 följande:måste bara berätta om en köpare jag hade, hon sa att hon inte fått paketet. jag gjorde en reklamation hos Posten och vi avvaktade en vecka- sen skickade jag henne en ny vara (hade fler på lager hemma)- vad händer?! jo jag får neg omdöme med orden "sen leverans"- fy fasen så fräckt!!! jag vet ju egentligen inte om hon ljög om att den första varan inte kom fram! tyvärr väntade hon med omdöme till sista dagen- så jag kunde inte lämna nåt tillbaka!
-
Tipsar: www.blocket.se/stockholm/Polarn___Pyret_jacka_och_overall_32966837.htm&w=1 Ingen aning om vem säljaren är, men finaste pop-jackan till bra pris (brukar gå dyrt på t). Om jag inte redan hade en i samma stl skulle jag köpt den bums.
-
Puh! Nu har jag fått ut lite nya auktioner, nästan bara 1 kr denna gång, får se hur det går. Jag måste ju bli av med grejerna... Sålde för drygt 1000 kr på loppis nu i helgen, men vissa saker glömde jag ta med och vissa saker blev inte sålda där, så nu ska allt bara ut, vill bara bli av med dem.
-
Så jag ska titta in och shoppa upp mina loppispengar eller hehe *kikar genast*MejaKiZnic skrev 2011-04-05 22:15:51 följande:Har lagt ut en massa nytt idag och mer kommer 1 KRONA bla, så bara komma å fynda även lite inredningsartiklar för den som gillar vintage
Imorgon kommer ännu mer -
Ja, nu hittade jag inget tyvärr... Om skorna varit större så, men de är för småMejaKiZnic skrev 2011-04-05 22:23:13 följande:Haha imorgon kommer det mer barnkläder, nu är det mycket blandat
-
Nu är den fixad, tack för att du sa tillanette 81 skrev 2011-04-05 22:31:26 följande:din traderalänk funkar inte?
-
Fy vad surt! Fult gjort. Om hon fått jackan, var nöjd med den, och du haft en massa mailkontakt med henne så finns det ju verkligen ingen anledning att sätta neg! Kanske kanske att hon skulle gett dåligt på leveransstapeln och ev skrivit i ett positivt omdöme att det tog lång tid, om hon nu var en sur en, men negativt fy. Är hon en ny traderare? Tänker att dessa ibland inte riktigt har koll på vad som är fog för ett negativt omdöme...zuperduperme skrev 2011-04-06 09:05:33 följande:Vad trött ja blir på folk. en person köpt en ny pop skaljacka av mig på köp nu. skickade ca 3-4 dagar efter betalning pga att ja va sjuk men mejlade och sa de. nu har jackan tydligen inte kommmit fram förns nu alltså efter 21 dagar. men jag har inte ansvar för postens slarv mm. gjorde ändå en efterkysning på den och kollade upp bäst ja kunde och erbjöd mig att vi skulle lösa de på nått sätt om den inte kom fram.
NU har jackan kommit fram men hon ger mig ändå neg, men skriver att hon är nöjd med jackan.
vilket är helt sjukt i mina ögon. skriver att ja haft dålig kommunikation med henne mm.
mejlat en massa med henne..
va tvungen att skälla av mig lite. sorry -
Låter helknäppt! Hon bestämmer ju själv hur mycket hon vill ge, särskilt som du hade lagt ut den för 1 kr! Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga!star67 skrev 2011-04-06 19:55:32 följande:hon har betalat o fick vara hem o hon såg varifrån den är och kollade priset men den är slutsåld bara den finns på hemsida om man går till kassan står slutsåld varan kostade 299 kr och nu den är på rea för 75 kr men som sagt inte kvar längre. hon skrive att det är bland det värsta hon har råkat ut för. jag hade lagt vara för 1 kr. men kanske jag ska erbjuda henne skicka tillbaka den!!
-
Star67- skriv typ 'begärde återköp för att hon hittat den på rea, verkar inte veta hur det går till på tradera' eller något liknande... Sedan kanske du ska fundera på att skriva ut märke i auktionen, då slipper du kanske råka ut för liknande Menar inte att man måste, och som köpare frågar jag innan bud om det inte står och jag vill veta, men kan ju vara bra.
-
Jessika82- har du kollat in de grupper som redan finns? I nästan alla grupper tillåts ju auktioner också, men de flesta väljer att lägga ut till fast pris. Jag tycker att Fb-grupperna är toppen, men känner inte att jag är intresserad av en till, de är så många redan, men det kanske bara är jag.