Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-08-14 20:05:59 följande:
    har oxå sett det, samma med skalkläder från POP som vanligtvis brukar gå högt..ska lägga ut denim skaljackan i stl 92, o den brukar ju gå högt, vill inte riskera att lägga ut för tidigt...

Gäller kampanjen imorgon? Står ju i mailet men blir så osäker med tanke på vad som står på T...
    Min röda skaljacka stl 98 med avslut imorgon kväll är uppe i 377 kr vilket jag tycker är helt okej, min denim skaljacka stl 80 i nyskick med avslut nästa söndag är uppe i 260 kr vilket jag tycker är okej än så länge, men hoppas den går upp mer. Skaloverallen från minymo däremot är bara uppe i 150 kr med avslut imorgon, så den tycker jag ligger lite lågt tyvärr...

Mina overaller har ju långt kvar men har iaf bud, pop stl 80 + nanook vintervantar ligger på 300 kr just nu, avslut nästa söndag och reima stl 98 utlagd i morse med avslut söndag om två veckor är uppe i 205 kr.

Så pop skalkläder tycker jag går bra nu iaf  
  • StaffenAssar
    Viktorsmamma skrev 2010-08-14 20:18:17 följande:
    jo de va den enda jag kunde "tänka mig" att de var med men känns ändå inte som de, känner inte igen printet, dock så ser man inte det spec. mycket...
    Maila och be om en närbild
  • StaffenAssar
    himla skrev 2010-08-14 21:58:57 följande:
    Ser att många av er har annonser på ganska höga utrop... hur går det ... och vad gör att Ni sätter just det priset ... jag har utrop på 1:- på nästan alla mina auktioner ... lite riskfyllt men tycker ofta att det kan funka bra i slutänden ändå !!

www.tradera.com/PoP-Polarn-och-Pyret-WS-FLEEC...
    Lägger bara 1 kr på sådant som jag är absolut säker på kommer gå bättre då, som jag är säker på att jag kommer bli nöjd med slutpriset på. Tycker det har varit så osäkert på tradera hela våren, med saker som gått alldeles för lågt, så jag törs helt enkelt inte ha så låga utrop längre.
  • StaffenAssar
    Tessou skrev 2010-08-15 07:57:05 följande:
    Suck... det har aldrig funkat för mig! Har försökt att länka  på min sida säkert 20 gånger men funkar aldrig........
    Men skriv ut ditt nick då så kan vi kika ändå
  • StaffenAssar

Nu har jag lagt ut tre ynka auktioner till, höga utrop dock, så jag får se vad som händer
    Har haft avslut fredag, lördag och nu idag (några kvar ikväll faktiskt ) och jag är nöjd  

• StaffenAssar
    ominte skrev 2010-08-15 21:56:38 följande:
    Fickett svar nu iaf från säljaren med reimaoverallen som erbjöd återköp. Kännsskönt men såjäkla trist att behöva börja om igenochleta overall. De jag vill ha är uppe skyhögt
    Skönt med återköp, men fy vad tråkigt ändå  
  • StaffenAssar

Hur var det nu med vinterskor, törs man lägga ut eller ska man vänta? Eller blocket kanske? Bor i sthlm, så det är ju ganska lätt med avhämtning

• StaffenAssar

Förresten måste jag säga att jag känner mig lite kluven för den här "säljyran" där man fick välja fritt bland tillval, nu finns det ju hur många utvalda objekt som helst Då förlorar ju det sin funktion. Surt också när jag betalat för utvalt objekt på en grej som fortfarande ligger ute som jag la ut innan kampanjen. Fast samtidigt bra då jag slipper betala utvalt för den andra overallen som jag ändå tänkt göra... Så, kluven, som sagt....

Svar på tråden Traderatråden nr 16