-
Det finns typ "skidstrumpor" i sportaffären som är bra, vet inte om det heter så, men vi kallar dem för det iaf. De är lite tjockare och gjorda så att foten andas osv. Sedan finns det ju ullstrumpor att ha ist för vanliga strumpor, de värmer ju inte super, men nog bättre än bara vanliga strumpor, finns på tex pop.ominte skrev 2010-07-24 22:46:41 följande:Vi hade inga extra sockor i dem så det kanske är ett måste? Dottern är av den mycket bestämda typen och vägrade sätta på sig ullsockorna jag köpte. Man kanske kan hitta "vanliga" strumpor med typ nån ullmix eller nåt så hon inte behöver ha dubbl strumpor på sig. Det är redan ett jäkla sjå att få på henne alla alger på vintern så ett par extra strumpor är inte så poppis.
-
Långärmat och sådant, ska man vänta lite med det eller lägga ut nu? Tänkte vänta ett par veckor med skalkläder och vinterkläder iaf, så kanske bäst att lägga ut resten då också? Så svårt när det egentligen kliar i fingrarna att få lägga ut
-
Hm, då kanske jag ska ta och fota lite dåXgirl83 skrev 2010-07-27 22:54:56 följande:Jag kan bara tala för mig själv, men jag kollar nästan bara på långärmat nu.
-
Sådär, nu fick jag tummen ur och la ut lite, fast inga vinterkläder än. Kika gärna in
http://www.tradera.com/auktioner/karro_82
Fast knäpp som jag är så tänkte jag att det var fredag idag, och la därför ut på 13 dagar för att ha avslut på torsdag... Sen mot slutet kom jag på att det visst var lördag, så nu har jag en massa avslut på kvällen en fredag, den 13:e dessutom, känns inte supertoppen...
Men ett köp nu hann trilla in iaf! -
Jag väntar lite, med både åkpåse och overall. Fast bara ett par veckor tror jagMariaJuj skrev 2010-08-01 10:29:22 följande:Tittade lite på hur det går för åkpåsar nu, lite blandat på T. Vad tror ni, får man mer om man väntar lite till eller är det bra läga att slänga ut nu?
Overall går det nu tror ni? Där var det också lite blandat, kanske ska vänta lite lite till med den -
Nu har jag fått ut ytterligare lite auktioner, stövlar och lite långärmat samt denna favorit :
www.tradera.com/Ljuvliga-velourbyxor-fran-lindex-m-djungeldjur-Retro--auktion_302771_116177914
De är såå fina, hoppas kunna göra någon annan glad nu -
Tjoho, ett köp nu på ett par stövlar som bara hann ligga ute ett några timmar
Och bud på en del saker trots att jag har någorlunda höga utrop och inte avslut förrän om två veckor
Så nu ska jag fota skalkläder och lägga ut! -
Nu har jag fått ut lite skal- och galonkläder också, kika gärna in
http://www.tradera.com/auktioner/karro_82
-
Vaknade upp till ännu ett köp nu, på en av sakerna jag la ut kl 22 igår Mer sådant, tack!
-
Fleece och underställ och så, bäst att vänta lite eller? Har ju fått ut en hel del nu men vill bara lägga ut MER Japp, jag är skadad. Fast jag tröstar mig med att jag inte är ensam iaf
Kunde inte hålla mig, så vinteroverallerna fick åka ut på blocket med höga priser, tänkte som så att om de inte blir sålda där så lägger jag ut dem på tradera om ett par veckor