Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar
    Bellevue skrev 2010-08-08 20:13:42 följande:
    Ja, det var det väl....haha, kollade aldrig tillbaka vilken typ av overall du ville ha...

Har glömt ditt traderanick...?
    Lätt hänt, tack för att du kollade iaf!
    Mitt nick är karro_82
  • StaffenAssar
    QueenLizzie79 skrev 2010-08-08 22:19:21 följande:
    Har en fråga till er.

Har köpt en klänning på T till dottern. Fick hem klänningen och det är flera små svarta fläckar framtill (ser ut som maskrosfläckar) + att den är riktigt tvättnopprig.
    Sen var paketet underfrankerat med 12 kronor (hade betalt 24 i frakt men det satt bara på frimärken för 12 kronor (och en grön lapp från posten med lösen 34 kronor)).

Har tänkt att maila säljaren ang detta men vet inte vad man ska föreslå som kompensation/lösning. Betalade 38 kronor för klänningen vilket inte är så mycket men hade jag vetat om fläckarna hade jag inte budat.
    Vill du behålla den då? Annars skulle jag be om återköp, för om hon inte beskrivit att det fanns fläckar så är det ju en felaktig objektsbeskrivning...
  • StaffenAssar

Nu la jag ut en overall iaf, får se hur det går. Reiman håller jag nog på ett tag till, men en pop fick åka ut La 1 kr utrop och utvalt objekt, hoppas det kan hjälpa till lite

• StaffenAssar
    Medusan skrev 2010-08-12 22:18:37 följande:
    Jo har en sådan någonstans, det gäller bara att hitta den. Har alltid problem när jag ska sälja skor för att jag inte kan mäta och får alltid frågor om det, suck.
    Samma här, men jag ska försöka mäta vinterskorna innan jag lägger ut nu iaf. Om det är ett känt märke och modellen finns kvar, så kan man ofta gå in och kolla på deras hemsida efter innermått också
    Bara man skriver att måttet är från hemsidan så är det ju inga problem
  • StaffenAssar

Vad tror ni om att lägga ut vinterskor nu? Har ett par ute som jag inte bryr mig vad jag får för, men nu funderar jag på att lägga ut ett par som jag nog vill ha några kronor för iaf. Är det för tidigt? Funderar på att lägga ut med högt utrop nu i helgen och slippa avgifter?
    Reiman åker iaf ut på söndag, och antagligen en buggy snuggle också. Sedan funderar jag på om lilleman verkligen behöver en åkpåse fortfarande? Han är två år men kan bara förflytta sig genom att åla eller hasa på rumpan, och åker alltså vagn hela tiden. Han är väldigt liten för sin ålder också, och smal, så plats får han utan problem. Dumt att sälja vinteråkpåsen? 
    Dessa svåra beslut  

• StaffenAssar
    Gummsan82 skrev 2010-08-13 17:00:15 följande:
    Hej hej!

Jag har nu lyckats få ihop runt 45 st auktioner i Prolister. Men är det bra att lägga slutdatum på en fredagskväll? Blir fredagen om två veckor... och om jag ska ladda upp dem ikväll, vid vilken tid tror ni?
    Ingen aning, hade inte valt det själv, men nu klantade jag mig så att jag har avslut ikväll (ooops fredag den 13:e Förvånad) så jag kan ju återkomma senare ikväll
  • StaffenAssar
    Gummsan82 skrev 2010-08-13 21:50:22 följande:
    *puffar*
    Mina gick sådär. Visst är jag väl nöjd, men bara två ninjor... Kommer inte att lägga ut fredag kväll igen. Så jag skulle nog ha väntat om jag var du, men det är bara vad jag tycker.
Svar på tråden Traderatråden nr 16