Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

HonSomVet skrev 2010-08-20 19:17:03 följande:
    Ja faktiskt. Ångrar lite att jag la ut overallern nu. Skorna kan jag lägga ut igen i september, men jag hoppas jag får lite pengar för overallerna i alla fall.... Annars ger jag typ bort dem.. Gratis. Nästan. Och det skulle kännas för jävla surt.
    Mina overaller som ligger ute nu går bra. Ena har avslut på söndag och andra nästa söndag. Men skorna la jag ut på fb istället.
  • StaffenAssar
    HonSomVet skrev 2010-08-20 19:39:09 följande:
    Hu nej, mina overaller går inte bra alls. Å andra sidan har jag avslut först om 6 dagar, men ändå...

Var på FB kan man lägga ut skor och kläder?
    Här:
    http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=142445444418#!/group.php?v=wall&gid=142445444418
    mest danskt som molo och så

och här:
    www.facebook.com/group.php&ref=ts#!/group.php?gid=139105459433463
    allt  möjligt annat

• StaffenAssar
    backi2008 skrev 2010-08-20 20:34:18 följande:
    har också avslut på söndag och mycket POP. En del är det fortfarande inga bud på Rynkar på näsan. Titta gärna in
     www.tradera.com/auktioner/bohus74
    Har två av dina i minnes iaf
    Fast efter dagens shoppingtripp finns det egentligen varken plats eller pengar, men vi får se Drömmer
  • StaffenAssar

Nu har jag lagt ut tre ynka auktioner till
    Fast jag tog bort min buggysnuggle, inga bud och avslut på söndag kändes för riskabelt, så den och min andra åkpåse fick åka ut på blocket ist

• StaffenAssar

Hm, mina skalbyxor är uppe i 380 kr! Förvånad
    Glad såklart, men det känns ju lite oroligt när de är uppe i mer än "köp nu"-priset som jag tyckte jag tog till rejält...

• StaffenAssar
    maadicken skrev 2010-08-21 21:32:23 följande:
    hur går det föresten för er som har haft avslut senste veckan? jag är riktigt nervös att folk inte ska vilja handla än...
    Mina avslut har gått riktigt bra tycker jag, förutom fleecekläder som hade avslut ikväll som blev osålda. Kanske lite för tidigt för fleece, fast det borde ju inte va det... Nu i denna omgång har jag en massa utan bud, men de flesta har avslut nästa söndag och höga utrop, så det ska nog bli bra det med.
  • StaffenAssar
    maadicken skrev 2010-08-21 22:02:50 följande:
    skönt!  fast konstigt med fleecekläderna... själv köper jag ju höstgrejer för fullt, och har även börjat spana efter en vinteroverall. tänkte vänta med att lägga ut mina vintergrejer till slutet på nästa månad.
    jag har inte satt så höga utrop nu, så jag hoppas verkligen folk är sugna. däremot har jag höga köp nu priser, och har faktiskt redan blivit av med en grej jag la ut alldeles nyss undrar hur mycket jag kunde ha fått utan köp nu priset...
    Ja, jag fattar inte heller med fleecekläderna faktiskt, kanske för högt utrop? Men, men, tog lägg ut automatiskt vid osålt, så de får väl ligga en vända till och så får vi se vad som händer... Jag har lagt ut vinterkläderna nu redan. Pop-overall stl 80 och nanookvantar med avslut imorgon är uppe i 500 än så länge, får se om det blir mer, och reima stl 98 med avslut nästa söndag är också uppe i 500 redan. Så jag tycker vinterkläder går helt okej Fast bäst gick skalkläderna som hade avslut ikväll, 486 för jackan och 380 för byxorna
  • StaffenAssar
    maadicken skrev 2010-08-21 22:17:22 följande:
    ja skalkläder är bra grejer det var ett par pop skalbyxor som blev köpta på köp nu bara nån minut efter jag lagt ut dom. då hade jag ändå köp nu pris på 350 kr.  hmm... förlorade kanske 30 kr där...  
    Kul!
    Hade också köp nu på 350 kr och tyckte att jag verkligen hade tagit i Drömmer
  • StaffenAssar
    h80 skrev 2010-08-22 09:55:38 följande:
    Åh, min snälla sambo var iväg o köpte lådor till mig igår. Nu på morgonen har han fixat med hyll- o låd-system, Så nu har jag lådor för sånt som ska läggas ut, sånt som är utlagt men utan bud, utlagt med bud, avslutade auktioner som är obetalda, betalda som ska packas o packade som ska skickas. Sååå fint det blev Glad
    Vilken snäll sambo! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Traderatråden nr 16