-
Jag sålde nyss min blå stl 86 på köp nu 349 kr, så det där var nog helt ok pris. Och min hade ingen mössa med. Årsmodell vet jag inte då jag köpte min på outlet.star67 skrev 2010-08-24 09:33:35 följande:Hur mycket ska man betala för en sånt stl 80 ?? är den av äldre modelar?? står att den inte har använd på dagis och är i mycket fin skick, färge görn jag giller inte men om priset passar tar jag den
-
Nu har jag fyndat en vintermössa till lillskroten
www.tradera.com/PO-P-Vintermossa-stl-46-Jattefint-beg-skick--auktion_302977_116892821 -
Grattis!Lilla Ego 07 skrev 2010-08-25 11:51:42 följande:Har mejlat nu och hon sa att det visst blev ett misstag. Hon lovade att ta bort det så jag hoppas hon vet hur hon gör och klarar av det.
Ser ju inte bra ut att ha ett sånt nu liksom.
By the way, jag sålde en av mina mössor igår för 125kr på T :)
Jag köpte via fb ist Fina orangea velouren
För över pengarna idag -
Har hänt mig en gång med en i tråden, en body med ett klipp i, typ som att något barn fått tag i en sax och hunnit göra ett klipp innan någon vuxen såg. Jag mailade henne och bifogade foto, och hon erbjöd sig att ta tillbaka allt (det var tre plagg) men jag ville behålla så jag föreslog att hon skulle dra av en summa på priset istället så skulle jag laga den. Hon var väldigt tillmötesgående och gick med på det. Förhoppningsvis så är ju de flesta i denna tråd väldigt måna om sina köpare, så det borde inte vara något problem så länge man håller en trevlig ton. Så skicka du ett trevligt mail och förklara och visa bild så är det säkert inga problemViktorsmamma skrev 2010-08-25 18:56:09 följande:var med om samma idag, och då var de en av våra kära vänner här i tråden så jag tror att hon missat fläckarna helt enkelt då de är väldigt svaga men de är där..
de tröjan vill ja ju behålla, men skulle ju aldrig nästan gett 100kr för en beg. molo med fläckiga armar. =(
hur skriver man de på bästa sett i ett mail? -
Nu har jag fått ett mail från en köpare som köpte en tröja på köp nu, hon skrev att tröjan var "rätt noppig" samt att den "stank sköljmedel" som inte gick bort i tvätten, att hon bara ville tala om det. Om man köper begagnat tycker jag att man får räkna med att plagget är tvättat på annat sätt än man själv gör, och om det är viktigt för en och inte står i beskrivningen så får man väl maila och fråga innan man budar... Men, men, mailade tillbaka att det var tråkigt att hon inte är nöjd och att jag kan ta tillbaka den om hon inte vill ha den, får se vad som händer.
-
snappi81 skrev 2010-08-26 09:01:46 följande:Ähh folk är så jäkla petiga, jag har oxå fått kläder som "stinker" sköljmedel men vadå, det är ju bara tvätta dom igen så går det bort. Jag tål inte alla sköljmedel men för det kan jag ju inte begära att andra ska sluta tvätta sina kläder i en viss sort..! Tycker det har varit flera hos mig med som gnällt om att kläderna är noppriga/tvättslitan och då skriver jag ändå ut det tydligt i annonserna om det är så.. Det finns ju folk som ska klaga på allt..
Tvivlar på att hon kommer skicka tillbaka den, känns som en sån som bara vill klaga lite!Tack för peppingenJulia1234 skrev 2010-08-26 09:22:59 följande:Men vad spelar det för roll om den luktar sköljmedel??
Jag tvättar alltid mina kläder jag köper innan användning oavsett. Man vet ju aldrig vad som finns i dem... Hellre att nåt luktar lite extra sköljmedel än något annat äckligt Fånigt att gnälla över helt enkelt!
Håller med om sköljmedel, man får väl fråga om det är något man har åsikter om. Jag tvättar också allt jag får, och tål allt, så för mig gör det ingenting. Förstår att det måste vara jobbigt om man är allergisk, men det är ju bara att fråga isf, dessutom skrev hon ingenting om det.
Fick som svar att nej, det behövs inte, hon ville bara påpeka det
Alltså ville hon bara klaga... och var egentligen nöjd? A ja, skönt att det är löst nu iaf -
Oj, grattis!!! Kul!Aprikos skrev 2010-08-26 12:22:03 följande:JIPPIE!!!!
Jag skrev ju häromdagen att mitt paket från Scenker tagit lång tid på sig att komma, och att jag skrivit ett arg mail för att dom aldrig ringde tillbaka till mig. Idag fick jag ett brev från Schenker, först trodde jag att det var en stämning eller nått, haha. Men det var det verkligen inte! Det var ett brev där dom bad om ursäkt för att det tagit mer än 6 dagar och en trisslott, som jag vann 10.000 på... X2!!!!!! Tjohej så det kan gå :) -
Jag vet inte riktigt, iaf inte med mössa och vantar... Jag fyndade en pop vintermössa för 10 kr (utrop) i förrgår, iofs liten stl...Viktorsmamma skrev 2010-08-26 18:17:30 följande:vågar man sätta 1kr utrop på 3 auktioner med vintermössor, varav 1 Nova Star. 1 par vattentäta vintervantar (1år) och 1 par vinterskor strl 19(13cm)
har ju nu "fått in" de jag ville denna månaden då jackan går så bra som går ut den 6.e.. -
Tror jag köpte en lila/blårandig popbody av dig? Fick iaf till omdöme "kanonbra säljare, snabb betalning"HonSomVet skrev 2010-08-26 19:54:28 följande:Köpare menar jag ja. Är förvirrad av allt köpande och säljande.
Fasiken, jag känner mig lite irriterad. Nu ska jag inte ta ut något i förskott, men det börjar kännas kört. Eller så är jag bara bortskämd med väldigt snabba smidiga köpare annars.
Mina overaller går ut ikväll. Och för den ena innehas högsta bud av en helt ny traderamedlem utan några omdömen alls! Tycker det är mer chansning att KÖPA av en ny traderare än att sälja till en, men man riskerar ju att stå där utan pengar också om det är någon som bara vill jäklas...
Usch vad pessimistisk jag låter. -
Haha, fler än du som är tillfälligt förvirrade då :-P Men bättre omdöme är svårt att få, både sälj och köp i ettHonSomVet skrev 2010-08-26 21:04:44 följande:Näeeeee, jag har nog inga popbodyn, tyvärr, men jag hade gärna tagit emot omdömet!