Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Tror inte man kan köpa på pop tyvärr, ibland kan man få, men de brukar vara rätt kinkiga med tanke på hur fort deras band slits...
    Men på wilmaochmorris kan man köpa reimas fothällor som är likadana som molos, dvs jag har aldrig varit med om att de gått sönder. Dyr frakt tyvärr bara, men om fler vill köpa kan man ju dela på frakten, för det kostar ju bara 12 kr att skicka vidare isf så det blir nog billigare ändå än att köpa själv. Jag är gärna med isf :)
    Det är ju inte så mycket pengar egentligen, men det stör mig att de tar 45 kr för att skicka något som egentligen kostar 12...

• StaffenAssar
    Mandarin skrev 2010-09-23 13:06:10 följande:
    Jag fick ett mail via T om en aktion jag har ute, människan skriver följande:
    "blir du itne av med den så e jag intresserad" var på jag svarar varför inte lägga ett bud (jag menar i aktionen)
    och hon svara "för att börja 1kr"
    Jag har satt 45kr som utgång pris för att det är det jag kan tängka mig att ta minst ny (lurv tröja) 

Suck den går ut ikväll, hoppas på ninnjor

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Om du vill vara elak så kan du anmäla henne till t, för man får inte föreslå affär utanför t... Fast jag hade nog inte gjort det, bara struntat i att svara någon som vill ha något för 1 kr (om utropet var något annat alltså). Eller vad menar hon? Att du ska lägga ut den för 1 kr och sedan kontakta henne? Eller att hon gärna köper den för 1 kr? Eller försöker tala om att hon tycker att du har för högt utrop? När jag annonserar på blocket så svarar jag inte längre på mail med skambud, lite prut har jag inga problem med, men orka med skambud liksom...
  • StaffenAssar

Ni som säljer leksaker, har ni sålt gosedjur? Har en massa som pojkarna aldrig lekt med, de gillar inte gosedjur tyvärr... Tänkte att jag gärna blir av med dem, men är tradera bättre än blocket? Kanske ska man vänta lite till och hoppas att folk börjar köpa julklappar?

• StaffenAssar

Kom hem till två "köp nu" nyss Solig
    Har börjat ha fraktfritt köp nu på vissa, kanske det som lockat för annars var detta plagg som jag trodde skulle gå mycket lägre

• StaffenAssar
    Madeleine skrev 2010-09-26 03:12:10 följande:
    hej, ni som har MAC, finns det ingen möjlighet att använda prolister?
    Inte som jag har upptäckt iaf tyvärr
  • StaffenAssar
    mia567 skrev 2010-09-27 20:23:44 följande:
    Jag bor utomlands och det finns inte mkt roliga kläder här till vintern. Sa jag tänkte köpa lite pa tradera, men sag att dom allra flesta skriver att dom bara skickar inom Sverige. Tror ni att det är ngn idé att maila och fraga da om dom kan tänka sig skicka utomlands? Jag har ett svensk bankkonto att använda.
    Alternativet är att skicka hem till min pappa och sen kan han skicka ner det till mig men det blir onödigt mkt fraktkostnader.
    Jag har fått förfrågan två ggr om att öppna upp och då har jag gjort det utan problem Tänker mest att folk utanför norden inte är så intresserade av mina grejer och auktionstext på svenska. Men norden har jag alltid numera och har sålt en del till finland
  • StaffenAssar
    Tettan skrev 2010-09-28 07:16:43 följande:
    Hur levererar du då? Funkar Schenker, eller blir det posten som gäller då?
    Vet inte om schenker fungerar för jag använder inte dem i sverige heller eftersom jag inte har någon skrivare. Jag har skickat med posten bara. Jag har dock inte sålt så stora saker, så frakten har inte blivit så farligt hög ändå.
Svar på tråden Traderatråden nr 16