Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Zvartaliljan skrev 2010-10-04 22:26:39 följande:
    Demon bara för att sonen skulle få ett utbrott just då...
    Hm, ja, jag såg det Oskyldig Men jag missade ju smultrons förut och bara måååste ha <3 
    Men du kan köpa dem när min skrot vuxit ur dem Tungan ute 
  • StaffenAssar
    Zvartaliljan skrev 2010-10-04 22:37:09 följande:
    ja hör av dig då tack, är ju ett tag tills Mateo kan ha dom
    Jo, jag tänkte det, att han är yngre än min Oscar Så jag hör av mig sedan då
  • StaffenAssar
    Väntarochlängtar skrev 2010-10-05 15:11:33 följande:
    Vågar man sig på 1-kronors auktioner på "vanlig" barnkläder såsom H&M, Lindex osv?
    Jag tog 1 kr på allt utom en sak denna gång, blandat pop lindex hm molo mm... Orkar inte hålla på Hade 1 kr på en del av det som gick ut nu i söndags, och det gick helt okej så då tänkte jag att jag kör på. Sedan är det ju för det mesta roligare att följa dem
  • StaffenAssar
    Tonarslisa skrev 2010-10-05 21:55:57 följande:
    *puff Glad
    Har för mig att jag läst någon gång i tråden att man ska tejpa på kanterna för posten måste ha så mkt utrymme som möjligt att stämpla på och de blir sura annars. Men inget jag vet, bara tycker mig minnas
  • StaffenAssar

Hur går det egentligen att sälja leksaker? Tycker att de få gånger jag kollar på leksaker så går de upp en del, men å andra sidan orkar jag inte kolla igenom allt utan söker bara på vissa saker så kanske är det bara dessa som går bra? Behöver rensa ur lillemans leksakslåda... Och ska man göra paket? Det är småbarns/bebisleksaker. Sålde ett paket innan sommaren som gick helt okej, men tycker ändå att det är svårt... Kan inte skicka med schenker heller så frakten blir ju inte superbillig...

• StaffenAssar
    jagvetintevadjagheter skrev 2010-10-06 22:31:49 följande:
    Skulle va kul att ropa in likadana/matchande kläder till mina småkillar, den ena har strl 98 o den andra har strl 80/86 ...
    men hur ska jag söka? Nån som har tips? Eller ni kanske vet om nån säljare som brukar ha likadana kläder i olika storlekar ute i olika annonser...?

Hoppas ni förstår vad jag menar, är så trött att jag har svårt att formulera mig bra ;)
    Jag råkar ha matchande pop hamntröja stl 98 och body stl 80 ute just nu Oskyldig
  • StaffenAssar

Har slängt ut lite nytt ikväll, mest med 1 kr utrop, kika gärna in
    Sedan undrar jag vad man kallar pepparkakekläder? Pepparkaksdress? Pepparkaksdräkt? Tänkte lägga ut en men vet inte vad jag ska skriva... 

• StaffenAssar
    Zvartaliljan skrev 2010-10-07 21:03:39 följande:
    Behöver lite råd...

vann denna

www.tradera.com/3-Bodysuit-MeandI-IdaT-Ida-T-...

såg sen att den är ute igen av samma säljare redan dagen efter

www.tradera.com/3-Bodysuit-MeandI-43-IdaT-Ida...

har inte vågat betala än....skulle ni våga betala?? Hon kan väl knappast ha två exakt likadana klädpaket??
    Jag skulle kontakta henne och fråga, kanske har något blivit fel? Jag vann ju de där ej sikke lej byxorna av samma säljare, och jag betalade i tisdags och fick paketet idag... Så inga problem alls där iaf.
    Men jag skulle nog inte våga betala förrän jag haft kontakt med säljaren... 
  • StaffenAssar
    HonSomVet skrev 2010-10-07 22:54:54 följande:
    Förmodligen för att huvan saknas.
    Och kanske för den där konstiga reflexen? Som det inte står något om, så man vet ju inte om det är något fastlimmat eller vad det är...
Svar på tråden Traderatråden nr 16