Ammiz: Skönt att A är på bättre humör. Självklart blir hon frustrerad när hon inte kan allt hon vill göra coh dessutom har en stor tand på gång K ligger som mest 10 min själv på golvet när jag gör frukost, men då pratar jag med henne hela tiden för att hålla humöret uppe. Sen är det inte långa stunder hon gillar att vara själv. Jag fick göra ett sånt där test när hon var 2 månader har jag för mig, och tyckte det kändes bra att få fundera över hur allt kändes och sen diskutera med ssk de frågor som jag kryssade lägst på.
Nevadita: Bra att ssk tog det med ro, det där med potatisen, och att det var fritt fram att prova på annat också för er.
Turbo: Hilfe, vad modig du är som åker bort! Jag har varit borta från K 3 timmar, men då helammade jag och fick ju komma hem när hon vägrade ta mitt urpumpade.. Känner dock nu att jag gärna skulle vilja prova vara borta typ en hel fm/em bara för att testa och att J får ge henne en måltid istället. Hoppas det kommer funka bra när du är borta, men förutsättnignarna är väl goda nu när de börjat äta bättre.
Ego: Hoppgungan gick hem. Först hoppade hon i 30 min sen klagade hon rejält när jag avslutade det hela och hon kastade hela tiden lystna blickar mot gungan coh var allmänt missnöjd då efter maten fick hon 20 min till. Har förresten uppdaterat med lite nya kort. Gå gärna in och kolla i albumet, här kommer ett smakprov.