Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
tack caribe! det vore så underbart om vi lyckas nu!
och vet du vad, sambon har lovat att donera spermier då!
KRAM!
tack caribe! det vore så underbart om vi lyckas nu!
och vet du vad, sambon har lovat att donera spermier då!
KRAM!
låla hjärtat! tack du är ju för söt
jobbigt med cystan hoppas det är mm och inte cm.
Det måste ju gå att göra akut blodprov nånstans? hmm så jäkla jobbigt det där när man gör behandling i andra länder. Hoppas verkligen det ordnar sig, du har haft nog med otur hittills!
många varma kramar till dig!
Kramiiis
crijo: tack tack tack
åhh skulle oxå vilja se söta ÄD barn, men tror alla är söta
hur är allt med dig?
många kramar
hinos: tack vännen! hur mår ni? tänker på er ofta
låla: hoppas du får ordning på estradiol provet idag! kramar
inkan: tjejen tack! och fy så jobbigt att det krånglar. Jag har aldrig hört om promulut vid synkning vid ÄD. Min mens har inte försvunnit helt när jag börjat med progynon, dock när jag gjorde FET så minskade den (började då med progynon dag 1) och varade inte lika länge som vanligt.
Jag hoppas verkligen att det löser sig! och att du får göra ÄD i malmö med bästa förutsättningar.
Tummarna är hos dig!
massa kramar
sodkt: du är så go! hihi bra du räknar åt mig för jag hade tänkt att inte göra det Läkarn har ju redan "lovat" mig plus så jag oroar mig inte
kraaaaaaaaaaaaam
liselotte: hoppas hoppas!
tack! jo mycket förhållningsregler, soffläge var väl inte hela tiden, men fick inte anstränga mig alls. Så jag är på jobbet men mer än så gör jag inte hehe
låla: hjärtat! hoppas du är nedreglerad så att varken chanserna försämras eller att ni behöver betala 20000 (låter helt sjukt enligt mig, men är det för att donatorn är "påbörjad"??) för det vore så förbannat trist. dåligt av medilab! akut borde ju betyda just akut. Hmm KRAMAR!
låla: åhh vad härligt sötis! så glad att ni får fortsätta! kraaaaaaaaaaaam
crijo: bra! bättre när man är sig själv har oxå läst i oxford journals hoppas hoppas hoppas det går toppen nu med ny klinik och allt!
Klart man är besviken, det är man ett tag... men snart är ni igång igen!
puss hjärtat!
duktig du är med vikten oxå!
bette: hoppas det går bra!
irma: tack detsamma! ska ni göra ngt särskilt? kram kram
själv mår jag illa och svettas som aldrig förr, mycket värre än nedregleringen håller på att bli tokig kan inte sova alls. Sömnen kan iofs bero på att jag inte tar sömntabletter och därav inte sover alls. Vet inte vad som är bäst, ingen sömn, eller sömn med sömntablett (propavan). Hmm. Kanske borde ringa KS och fråga dom. Glömt det under alla besök
kram på alla
crijo: hmmm då är jag inte ensam med svettningarna iaf. bläääk. Jag vakande dyblöt inatt vid 2 tiden sen var det kört. Har inte testat akupunktur, kanske är ngt.
Haha, glömsk värre
Kanske ska kolla lite där om vi inte lyckas nu, men har ju bestämt mig för att bli gravid nu
kram kram
irma: spännande med kursinternat, hoppas ni får det roligt
låla: jag tror oxå på svensk sjukvård faktiskt, om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att KS känns mycket bättre än AVA åbo. Det enda är väl att ingen av dem tror på prednisolon, men trombyl fick jag ju på KS iaf.
Och så är KS mer restriktiva när det gäller frysning av embryon, de ska vara tipptopp de var inte dem som de frös ner i finland...
och så måste jag säga det är så skönt att göra det på hemmaplan och slippa allt "krångel". Så önskar verkligen att de höjer åldern för ÄD i sverige!
jo har ju tagit sömntabletter i 3 år hyffsat konstant...inte bra... måste kolla andra metoder.
kraaaaaaaaaaaaaaaaamar söt!
bette: försöker alltid sluta inför och under behandling men jag sover knappt alls... vilket är jobbigt.
kramar till alla
tack alla söta för alla tips om sömnen!
lilla fia: tror du har helt rätt om att det är livstress som håller förstör sömnen för mig. Problemet är att hittills har jag pga depression och barnlöshet inte haft orken alls att ta tag i sömnen utan mer känt att jag vill få sova, hur spelar ingen roll.
Men nu när jag fatkiskt mår bättre vore det väldigt smart att ta tag i problemet istället
KRAM på dig!!!
bette: försöker med avslappning och sånt, men funkar tyvärr inte... just nu känner jag att jag vill få sova ibland iaf så jag tog sömntablett igår och har fått sova inatt. Men jag tänker inte ta det varje dag. utan bara när jag verkligen behöver få sova.
villsågärna: mm borde testa, men jag vet inte ritkigt om jag vågar hihi
hinos
sodkt: hej tjejen! Hur är allt?
jodå det mås ok
lite illamående ibland har iofs varit sen innan ET. Lite konstig tyngdkänsla/ont runt livmodertrakten. Fick en pyttepytteliten blodfläck i förrgår. Annars så försöker jag fortfarande vara lycklig ruvare
kraaaaaaaam
låla: hihi jo det är vad jag försöker intala mig själv oxå ska försöka vara glad hela denna ruvning.. Hmm värt att prova iaf
Sambon är världens snällaste inge bråk alls sen ET
kram vännen! hoppas allt är ok med dig!
Kramiiis