• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

ÄP på måndag! SCARY! NERVÖS! hjälp!

hoppas hoppas hoppas vi får ägg oxå. Mumindalen har inte svarat på min fråga om de kan göra FET på kort varsel, så min backupplan brann upp. morr. Jaja...

kram på er alla!

♥I need you know, please don't turn me away♥
  • kramiiis

kram på er!

klarar inte läsa bakåt för jag är så sjukt nervööös ifall vi får ägg eller inte. Jag hoppar högt varje gång telefonen ringer. Är toknojjig. hjälp!

• kramiiis

nu har jag fått veta hur många ägg vi fått och det gick bra. 13 stycken! nice!

kramiiis är glad tjohooo

• kramiiis

tack låla!

skönt ni är hemma nu

• kramiiis

tack sötnosar! ni är för goa!

hoppas era magar mår bra caribe, bettina och zxzx

bette: jag ska försöka hålla mig positiv denna gång

KRAMAR

• kramiiis

inkan: tack!

det där med hur många dagar man ska äta progynon känns som om alla kliniker kör olika. Denna gång har jag tagit det 15 dar innan ET. De andra gångerna har väl varit 16-18. *glömsk*

kram på dig! och stort lycka till!

bette: tack vännen! det behövs. Japp ET imorrn, jag kan ju ringa idag och kolla antal befruktade, men jag vet inte om jag vill det....

Kramar!

• kramiiis

åhh liselotte vad tufft hoppas hoppas hoppas det är ena starka småttisar du har inom dig nu! tummar hårt knipna för dig!

javabönan: hej!!! härligt att ni bokat tid och att det blir så snart! du ska se att ni är igång i höst med donation. massa kramar vännen!

irma: tack, tycker om din känsla{#lang_emotions_laughing} härligt att det närmar sig för er, snart är ni framme vid ET. Skönt med sommar emellan, passa på att njut av din sista sommar utan barn för så ska det bli!!!
    kramar!

låla: hmm mindre roligt med vul när man har mens, har alltid varit min oro. Usch inte roligt. Har endast haft vul en gång när jag blödit och det var på gynakuten efter att jag spolat äggledarna... då jag svimmade av och åkte ambulans dit och vakna upp på KS akuten... hmmm var inte riktigt närvarande då...
    men det är ju iaf en väldigt kort stund, så det kommer gå toppen!
    KRAM!

♥can't keep running for what is coming♥
  • kramiiis

sodkt och caribe: ni får vänta ett litet tag till ska dit vid 14:30. Men ingen har ringt från KS än så ngt befruktat borde det finnas!

kram på er

• kramiiis

tack sötnosarna!

en lycklig kramiiis
    ruvar på ett superdupertipptopp embryo! och dessutom 3 lika superduperfina till frysen!!!
    har aldrig hört en så positiv läkare förut! han frågade hur många syskon vi ska ha och det fanns ju inget annat än att det blir plus 14:e maj för det gick han inte med på JIPPI

blev även på allvar ordinerad soffläge, sexförbud, gymförbud, badförbud.
    och att jag äter praliner

lycklig!

och sambon strålar som en sol på molnfri himmel!!!!!!!!! {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3