• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

ska googla lite låla, jag sistter ändå och gör ingenting just nu

♥I hope a miracle is going to stop by here this spring♥
  • kramiiis

liselotte: det man brukar göra är väl höja progynondosen. Vad tar du nu?

kram!

♥I need you know, please don't turn me away♥
  • kramiiis

låla: hjärtat så skönt att allt ordnat sig! kramar

liselotte: ta det bara lugnt lätt å säga. Kramar!

själv var jag på koll idag. Slemhinnan var 10mm och treskiktad efter 10 dagars progynonknaprande, så känns bra. Inga andra konstigheter helller, så allt såg bra ut
    Fick trombyl utskrivet, vilka söta små hjärtan tabletterna är, visste jag inte
    Fick även en veckas dos D-vitamin. Får väl se om detta gör nån nytta eller ej.

Har mailat mumindalen för att se om de kan göra FET med kort varsel ifall vi inte får något på KS. Men har inte fått svar än.

kram på er

• kramiiis
    spiralling skrev 2010-04-21 13:52:35 följande:
    Omstart: Så skönt det såg bra ut
    mailade just dig, haha
    kram söt
  • kramiiis

usch ingen bra dag idag... har nog bestämt mig för att detta är mitt sista försök. Ni kan läsa i min blogg om ni vill...
    men jag orkar bara inte mer nu.

kram på er alla goingar

• kramiiis

sodkt. tack söta vännen kramar!

• kramiiis
    Bettina skrev 2010-04-21 22:40:25 följande:
    Omstart - läste din blogg. Förstår att det känns väldigt kämpigt. Kan berätta att jag hade också en otroligt jobbig period för ca 10 år sedan. Jag skrev ner alla mina känslor och funderingar. Det blev 40 A4-sidor. Allt var menat till mina föräldrar för dem att läsa.Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig, de läste inte allt och därför blev vår relation ännu mer kylig. Men det jag ville komma fram till var att jag själv kände mig bättre. Som om jag hade fått ut det jobbiga ur mitt system, det kändes lättare och jag själv kunde gå vidare. Pratade även med en samtalsterapeupt. Det hjälpte mig.Jag hoppas att du kommer att må bättre snart. Dra dig inte för att "tala med någon" tex kurator eller liknande. De kan oftast hjälpa en på bättre tankar/andra tankar/funderingar/värderingar.Massor med energikramar till dig.
    tack vännen! Kanske ska göra som du och bara skriva ner allt, kanske är det skönt.
    Jag måste ta tag i mig själv och prata med ngn tror jag. Maialde en psykoterapuet för nån vecka sen men det kändes inge bra. så måste leta upp nån ny.
    Hoppas du mår bra!

kramar!
  • kramiiis
    Bellini2 skrev 2010-04-23 11:22:37 följande:
    Just NU är min man i Riga och lämnar sitt bidrag till det vi hoppas ska bli en stor del av resten av våra liv... Känns stort, känns pirrigt! Ni som tagit båten till Riga: brukar det vara mer sjögång till Riga än till Helsingfors? 
    härligt! tummar för er nu! kram kram
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3