• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

hej nu har jag hittat er!

crijo: bra med ny tråd!

caribe: nej jag blev magsjuk med hög feber i torsdags och har varit deckad några dagar, så det blir middag nu på fredag istället

sodkt: sprutan är tagen! inga probs med den 
    men tjejen bara rd 6 än så länge, jag tror på plus med dina finfina embryon du har i dig

irma: tummar till dig! våra vänner tittade på kliniken i alicante, men de var aldrig där då de lyckades naturligt istället ...

♥ Det finns inget finare än kärleken, ingenting är starkare! ♥
  • kramiiis

låla: hihi du är härlig! visst är det skönt att skrika ut det ibland

kram på dig söt!

• kramiiis
    LoLiNi skrev 2010-03-16 12:18:19 följande:
    Tack! :)Jo irritationen blir ganska stark lite nu och då! Är inte särskilt tålamodig av mig, så hela den här processen är ganska frustrerande!Kram tbxLåla
    ganska? får jag korrigera till väldigt??

• kramiiis

irma
    alicante är annars ett msyigt ställe, har varit där några gånger. Tror att spanska kliniker överlag är rätt bra.
    kram!

och tummar förstås!

sodkt kul?  njao...allstå jag är mest irriterad kanske är det nedregleringshormonerna som redan börjat spöka.

appropå nada. Seriöst mina bröst har ökat en kupstorlek sen i förra veckan. Vad hände med dem lixom?  Vart ju tvungen att köpa ny bh pga det! Kan ju inte gå runt på jobbet och har brösten halvt ur bh:n

• kramiiis

var tvungen att kolla biverkningslistan på procren men där står det minskad storlek! hmm.

sambon lär väl glad iaf brukar ju va poppis.
    Mina har oxå ökat av vaggisarna förut, men inte såhär mycket

• kramiiis

hej emmylou!

Jupps jag surrar runt här oxå eftersom jag gjort ÄD på ava åbo i höstas.
    jag tyckte de var bra och trevliga, fina lokaler, lätta att prata med då de pratar mumintroll-svenska. Det jag ser som en nackdel är kanske att de inte vill diskutera mediciner utöver det som är normalt (dvs progynon och progesteron) eller prata om immunologiska faktorer. Fast det gör man ju inte här hemma i sverige heller.
    Men allt som allt tycker jag de varit bra!

En annan fördel är ju att det är lätt att ta sig dit men silja och vikingline.

kram på dig!

• kramiiis

åhh låla stor kram! håller helt med dig i ditt inlägg! du har rätt att kräva ett svar.

• kramiiis

ibland undrar jag om jag är senil.

Undrade förut varför var så konstigt trött och varm. Kände igen det men kunde inte sätta fingret på vad.
    Sen lite senare så insåg jag att ja just det jag tog ju procren sprutan i lördags. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH, nedreglering.
    Knäppo lixom

sambon ska försöka boka en stuga i smögen i sommar (via jobbet) kan nog bli msyigt! och kissen kan följa med för det var ok med husdjur

låla: extra

• kramiiis
    milou67 skrev 2010-03-18 09:49:47 följande:
    haloj, jag har letat efter EGV i Riga men hittar inte det, kommer bara till Ava peter, är det samma? det kanske är därför jag har fått fel prisuppgifter. Någon som har länken till EGV  i Riga snälla inboxa eller skriv den här åt mg är ni snälla
    http://www.egv.lv/en?PHPSESSID=5ea5f99de8b95451c14da574d8f0d9fa
    ♥leva livet, kom så ska vi leva, livet livet, kom så ska vi leva!!!♥
  • kramiiis

låla kram!

irma: härligt då är ni snart pågång ju!

♥leva livet, kom så ska vi leva, livet livet, kom så ska vi leva!!!♥
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3