Lilla Fia 65 skrev 2010-05-03 22:04:46 följande:
Det är klurigt det där - när vi gjorde vårt först förök i maj förra året trodde jag att jag var gravid. Var så illamånde och yr och hade sån hunger. Men det var inget plus. Blev väldigt förvånad. Det var hormonerna - (progesteronet) som gjorde det. Låla: Vad skönt att det löper på. Jag hade inte heller känningar av sprutan sist. På vilket sätt känner du av den nu? Ingen mens i sikte här. Då kanske det inte hinns med nåt färskförsök innan sesmesterstängningen på kliniken. Får avvakta och se när den kommer. Kommer ingens mens så siktar vi på ET i så fall annars i mitten på aug i Tjeckien. Eller om vi kan ta någon/ett par av de tre frysta vi har. Det skulle man också kanske kunna hinna innan sommaren om de inte skulle hinna synka mig med nån donator. När jag valde ut några donatorer sa doktorn att det beror på min mens, när den kommer, vilken donator vi kan få. Men om mensen kom inom tre veckor så kunde vi få göra ET. Men nu är det bara nån vecka kvar av de tre.
Jag mår illa av och till. Hungern är annorlunda, ibland inte hungrig alls och ibland hungrig på sötsaker! Tröttare, fast det var jag förra gången oxå, och sen så har reaktionen på dofter som jag redan tycker illa om förstärkts!
Och då är det bara östrogen och Zoladex, inget progesteron! :)
Jag tror att akupunkturen jag gjorde hjälpte till att få igång min mens - visst går du på akupunktur också?
Kram
Låla