• LoLiNi

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hinos: Jag önskar dig och din familj en riktigt glad påsk!

Glad Påsk alla andra!
    Låla

• LoLiNi

Caribe: Glad att du känner så! {#lang_emotions_wink}

Nidra: Lycka till nästa vecka!

Crijo: Lyssna på Caribe, hon är magisk! {#lang_emotions_laughing}

Kram & Glad Påsk!
    Låla

• LoLiNi

Skepp ohoj - land i sikte! Eller mens i sikte! *kollar på Pirates of the Caribbean*

Lite spotting tidigare idag och nu mensvärk!
    Caribe är magisk - vad var det jag sa! {#lang_emotions_wink}

Tjooohooo!
    Låla

• LoLiNi

omstart: nu är det igång och det med besked - hade en liknande upplevelse som du beskrev för en tid sedan. På vägen hem från att ha varit på gymmet och sedan affären så känner jag hur det liksom "woschar" till i trosorna! När jag kommer hem så har jag blödit rakt igenom binda, trosor, träningsbyxor och överdragsbyxor! Fortfarande så känner jag hur det kan liksom forsa ut nån halvdeciliter då och då!
    Hade jag inte haft din och alla andras berättelser i bakhuvudet så hade jag nog blivit j-ligt skraj!

Heja, heja Crijo - du ska se att det går bra!

Kram
    Låla

• LoLiNi

Än så länge känns det som det avtagit igen, so far so good… Får se om det håller!

Ska på s k fys-träning ikväll och efter det kan vad som helst hända! För det var efter ett gym-pass som det drog igång igår…
    Tack Bette o kramiiis/omstart, jag hoppas att det kommer att gå bättre med en yngre donator - att skörden blir rikligare och att äggen är friskare! Det trodde min gyn när jag var där för att kolla upp mig för tre veckor sen! ;)
    Ska på apoteket och hämta ut mer Femanest (östrogen) och börja lagra Progesteron-vaggisar! Har börjat knapra östrogen nu för att synkas mot donatorn, hoppas få bättre instruktioner från kliniken idag…
    Kramar,
    Låla
  • LoLiNi

crijo: kanske är hcg-värdet för svagt i urinet ännu, ta inte ut något i förskott om du inte gör blodprov.
    Elite gav mig följande ang hcg-värdet:
    ‹15 inte gravid
    14-40 gravid, testa igen om 2-3 dagar
    ›40 grattis du är gravid

Hoppas du testar med blod innan du ger upp!

Stödkramar i massor
    Låla

• LoLiNi
    omstart skrev 2010-04-06 10:48:01 följande:
    låla: mmm fys-träning kan nog få det att komma tillbax... Ja yngre donator låter toppen, hur gammal var den förra? vi kanske hamnar hyffsat lika om jag nu får börja knapra östrogen nån gång... morr. kramar från kramiiisen crijo: älskade hjärtat! är så ledsen vännen massor med styrkekramar till dig!
    omstart/kramiiis: den förra donatorn var 33 och den nya är bara 22.
    Lugn, du har en månad på dig att komma ikapp mig! Jag ska synkas med donatorn först och kommer inte att ha ET förrän i maj.

Kram
    Låla   {#lang_emotions_sunny}
  • LoLiNi
    Nidra skrev 2010-04-06 12:43:08 följande:
    Beklagar Crijo! Usch, det är inte roligt. Man blir så himla besviken. Kram! Imorgon åker vi till Estland och på fredag blir det förhoppningsvis insättning av en eller flera frysisar. Jag kan inte förstå att det är dags, det har ju varit så långt fram hela tiden. Nu hoppas jag på en fin slemhinna (fick höja dosen efter förra UL) och att frysisarna håller sig levande och delar sig som bara den! Det är mycket som ska klaffa...*biter på naglarna*. Jag tänker även propsa på att få embryona in i livmodern och inte i ögat (som i min tokiga dröm förut)! Ha det gott allihopa!
    Nidra - lycka till! Hoppas att allt går bra! Hälsa Estland och 'environger'! Vi åker i maj någon gång!
    Och det blir nog bäst att dom sätter embryona i livmodern, istället! ;)

Kram o lycka till!
    Låla
  • LoLiNi
    omstart skrev 2010-04-06 15:21:57 följande:
    har tagit första steget till att gå i terapi igen.... mailat (har inte kraften att ringa) en psykoterapuet knuten till mammamia. Får väl se när hon svarar. Ska iaf gå ett besök. Frågan är vad jag ska säga till sambon, jag orkar inte bråka om det.
    Men sötnos - vad har han emot att du behöver gå och prata med någon, din mentala hälsa är väl något som bara du kan bedöma och ansvara för! Ingenting han bör lägga sig i - snarare behöver han gå själv, om dina ord för att beskriva honom är ens i närheten av sanningen!

Gör det du känner är bäst för dig!
    Stå på dig!

Kram
    Låla
  • LoLiNi

Har fått preliminärt datum för ET till v.20 troligast 19 eller 20 maj...
    Först en knapp månad med östrogen, sen lite vaggisar, mens och sen nedreglering, VUL och sen ET.

Detta kunde ju "dr Estland" ha kläckt ur sig tidigare, utan datum förstås!
    Men, men...

Drar en lättnadens suck över att äntligen vara på gång!

Kramar
    Låla

*** resan har börjat... ***
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3