Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Själv väntar jag på mensen! Komsi komsi! Snart bara tre veckor kvar...tjoho!
Nidra, jag hoppas den skyndar sig och inte låter dig vänta alltför länge!
Kram
Låla
Grattis Estra och vilket dunderjobb du gjort! På bara två alvedon!
Så roligt att läsa din berättelse!
Varmaste kramar
Låla
crijo & cammo: Det var väl ett himlans tjat på er två!
Jodå det gick bra - två stycken säckar, en liten säck där hjärtslagen syntes direkt och en större säck där vi fick leta lite! :)
I detta nu väntar vi tvillingar! Ska tillbaka om två veckor precis för att kolla status igen! :)
Kram o pepp till alla!
Låla
Tack, flickor! Vi är fortfarande försiktigt optimistiska - vill inte gärna gå på en stjärnsmäll igen!
Ska som sagt få komma tillbaka om två veckor för att kolla att allt är bra!
Fick också veta att jag inte bär den muterade genen som gör en extra benägen att få blodproppar! Så när jag trappar ner den andra medicinen så tänkte jag trappa ner Trombylen till hälften också och bara ta normaldosen! Ska iaf flyta idén med min gyn om två veckor!
Tack igen, har inte riktigt fattat det än tror jag! Det känns fortfarande lite overkligt, ungefär som om jag skulle sett det hända någon annan i en film eller nåt!
Kram
Låla
Jättegrattis till Estra och lilla prinsen! Härligt att allt gick bra.
Grattis till tvillingarna Låla!! Fantastiskt! Jackpot! Håller tummarna att allt går som det ska.
Själv var jag på UL och slemhinnan var tunn och fin så jag är nedreglerad. På lördag blir det östrogen-start. Det klaffar hittills!
Bettina: Hur går det för dig? Har du ett eller två? Jag kommer inte ihåg...
omstart: hahaha...tänk om alla kunde dela med sig...då skulle statistiken i trådarna vara bättre kanske...
Låla: Har du några känningar? Är det olika från förra gången? Jag är lite nyfiken.
Förmodligen överreagerar jag som vanligt (!) men det nyper ganska hårt kring ena äggstocken. Det gör inte jätteont men ganska så obehagligt och jag håller på att få tokpanik just för att jag jobbar kväll, är ensam på jobbet och för att ytterligare göra det jobbigt så är sambon på väg till Vättern för att cykla Vätternrundan (dvs är inkommunikado)...
Känns inte som molvärken riktigt, men nästan.
Någon som känner igen sig?
Kram
Låla