• Irma01

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hej!

Tatzy, vad jobbigt... Men precis som IVFdagar skriver, testa igen på RD 16, och tappa inte hoppet!

Julia, jag förstår verkligen att besvikelsen kommer direkt, men försök inte oroa dig för mycket, med tanke på att alla säger att detta kan hända och inte betyda att de inte fäster...

Kram på er tjejer!

• Irma01

Hinos, stort lycka till idag!

Emmylou, hoppas det är en bra symptom!

Julia, om jag hade ett sätt att få tiden att gå lite fortare...

Kram på er alla!

• Irma01

Hinos, jag beklagar. Hoppas ni orkar ta nya tag när besvikelsen har lagt sig lite.

Massor av styrkekramar, {#emotions_dlg.flower}

• Irma01

Nej Tatzy vad tråkigt!

Tycker också att det har varit tillräckligt många minus i tråden nu! Usch, att det ska vara så svårt....Ibland vill man bara skrika rakt ut hur j**** orättvist allting kan vara, samtidigt som jag är oerhört glad över att det finns möjlighet att få behandling och att lyckas.

Men, som sagt efter ett tag är man uppe igen och provar.

Stor kram till dig! {#emotions_dlg.flower}

• Irma01

Ivfdagar...Jag vet inte vad jag ska säga, det finns väl inga ord som tröstar. Men jag tänker på er och skickar massor av kramar{#emotions_dlg.flower}

Precis som Emmylou hoppas jag att ni snart får hålla er efterlängtade bebisen i famnen.

Kramar,

• Irma01

Tabasco, grattis till Ruvarstatusen! Nu kommer det minsann att plussas här!

Kram!

• Irma01

VAD KUL!!! GRATTIS Paltokma!!

Underbart med  Plus!!!! Det har vi ju längtat efter i tråden eller hur! Hoppas att det bara är början!

IVFdagar, jag beundrar verkligen din attityd. Fantastiskt inställning!

Hinos, februari kommer fortare än man tror!

Trevlig helg till er alla!

Vi ska träna på att ha två hundar hemma....vår tik syster kommer och bo hos oss under helgen, så det blir härliga långa promenader och lek i snön!

Kram på er!!!

Förresten på måndag är det VUL igen...nu hoppas jag nästan att slemhinnan inte är lika tjock så att det blir lite bättre timing!

• Irma01

GRATTIS Trollmor! Underbart med en plus våg i tråden...Nu ska det fortsätta, det ju mirakelstider som kommer!{#emotions_dlg.flower}

• Irma01

Hallo tjejer...

Julia, det låter onekligen som gravidsymptom detta! Hoppas att du o Emmylou får positiva besked de närmaste dagarna....!

Har nu gjort VUL, coh denna gång var det 6,3 mm tjock, så det är planerad med FET nästa måndag eller tisdag. Nu ska jag gå över till 4 mg progynon per dag också.

Vore väl F******* om mina mens plötsligt bestämde sig för förstöra allting en gång till!

Så flyg på lördag ( om inte snöstorm eller flygledarestrejk tvingar oss att stanna...) och tillbaka på tisdag med två guldägg om allt går enligt planen denna gång...Visst blir min man överlycklig att ha en hormonekärring hemma i mellandagarna....och på nyårsaftonFlört

Kram på er!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3