• Irma01

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Oro 46...

Ok, hade inte kollat så mycket på livmodercance,r men du fick ett väldigt bra svar av spirallingGlad

Jo, klart att man kan oroa sig men det hjälper ingenting!

Jag är normalviktig, har aldrig rökt, äter sunt, motionerar, och ...fick cancer...

Så om jag ska börja oroa mig för allting, då kan jag nog lika gärna skjuta mig själv på en gångFlört

Spiralling, efterosm graviditeten verkar hjälpa mot det mesta, så håller vi alla tummar för att vi alla här snart lyckas bli med smått!

Kram på er! Nu ska jag hem innan jag somnar framför datorn..jo, så trååååkigt är det idag...och det blir värre när man ser hur solen lyser här i huvudstaden...

• Irma01

Hallå tjejer...

Hoppas ni har alla haft en bra semester, och är utvilade inför hösten, och för många av oss kampen som väntar. Låla, härligt att se att allting går bra!!

Själv är man lite trött, har enligt läkaren åkt på magkatarr (efter vad jag har varit med om börjar jag direkt fundera på nåt bra mycket värre...) och dessutom har mensen inte kommit, och jag skulle ha börjat med progyluton första dagen på mensen!!!!! Vi som har väntat så länge....

Så då bad de på kliniken att jag skulle göra en UL och det gjorde jag idag och då visar det sig nu att jag ska ha ÄL om några dagar, så mensen kommer nog inte förrän 2-3 veckor...

Jag vet att det inte är så mycketlängre tid, men med tanke på att de har varit rätt så regelbundna sedan mars, så var det väl typiskt att det just inte skulle fungera nu!

Så håll tummarna för mig är ni snälla, både att detta med magen inte är nåt värre och att allting ordnar sig med mensen!

Kram på er och jag håller tuimmarbna extra för våra ruvare!

• Irma01

Mia08 tack, ja, så är det ju ofta...att kroppen spelar oss spratt. Men det kommer säkert att ordna sig. Mitt problem är mer att eftersom jag fick cancer hösten 08 har jag blivit lite hysterisk numera så fort någonting inte är som det ska, och har svårt att förstå att jag kan FAKTISKT få en vanlig förkylning eller annat smått!!

Så mentalt är dte alltid en kamp när jag inte mår 100%. Jag är i vanliga fall en ganska rationell och logisk person men just i dessa fall verkar den delen av mig vara som bortblåst...Nåväl, de skulle ta en UL av mage, levern, bukspottkörteln osv, hoppas jag får tid snart, så får jag veta hur det ligger till.

Om allt är Ok, så kommer det då att bli ET i december i stället för november. Det kan jag leva med!

Anna66 och Mia08, tänker på er och skickar massa av positiv energi...det ska bara funka!

Bettina, tack för stödet.

Kram och trevlig helg till er alla!

• Irma01

Stor längtan, GRATTIS!

Det var länge sedan jag skrev någonting här... Men nu är vi verkligen på G! Han ätit mina första 21 tabletter progyluton,och ska börja med nästa på tisdag... Efter det skan jag börja med progynova och förhoppningsvis bär det av till Spanien i slutet på november för ET....

Hoppas bara nu att inget konstigt händer på vägen....Vi har också varit på nybesök på KS, och om inte Spanien fungerar så kan vi starta vårt försök där. Känns  bra att ha det som reservplan hemma. Men så klart hoppas vi att vi inte kommer att behöva det...

Kram på er och ha en härlig vecka.

• Irma01

Amiraty...

Här är vi som tar emot donerade ägg, då det är enda sättet för oss att kunna få barn.

Mvh,

• Irma01

Oj, vad det var mycket som händer här...

Mamma till V08 GRATTIS!!!Solig Fantastiskt roligt!!

Alla ni andra på gång, vi håller tummarna för er här!!!

För min del äter jag progynova sedan i lördags, och väntar på datumet för resan till Spanien...man börjar bli lite nervös!!! Ska kolla slemhinnan den 17, så håll tummarna att det ser bra ut...

Vågar knappt tro att vi äntligen är på G!

Kram på er alla och Lycka till!!!

• Irma01

Tatzy, tack...Ja Prag i November är kanske inte lika lätt motiveratFlört.

Nåväl, strunt samma vart man åker, bara man känner att de är proffsiga och att man har en bra chans att det fungerar!

Tea75: Grattis till ruvare status, vi håller alla tummar, det låter ju jättebra!

Inkan, kul att höra från dig och vad härligt det låter med Indien... Klart det kommer att funka med nästa embryotransfer.

Kram till er alla!

• Irma01

Hej,

Mamma till V08, jag beklagar. Så hemskt att behöva gå så här från hopp till förtvivlan. Hoppas ni orkar med en ny behandling snart.
    Tro mig, jag förstår att man går snabbt och tror att det ens fel, för att något inte fungerar just hos en själv, men så är det inte. Det är tyvärr bara ren otur och slumpen som spelar in. Det är inte ditt fel. Skickar många styrkekramar till dig{#emotions_dlg.flower}.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3