• Irma01

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Omstart, du ska se att det ska gå bra! Känner det på mig {#lang_emotions_sunny}

Liselotte 13, vi håller tummarna för er!!

Javabönan, ja väntan är väl den största delen av hela karrussell eller hur? Men det kändes inte lika olidligt när man ändå är igång på något sätt.

Jag ska börja äta progelytuon i mitten på juni, 2 omgångar, och sedan samma dag som blödningen kommer ska jag börja med progynova, börja då med 1 tablett per dag och får min "medication plan" efter att jag har fått blödningen.

Allt detta för ett planerade ET i slutet på augusti, början på september...

Det börjar närma sig!

Önskar er alla en härlig dag!
    Kram,

• Irma01

Låla67...

Ja, det är redan inte speciellt roligt (gynekologstolen är ju långt ifrån favoritstolen...{#lang_emotions_wink}) men dessutom med mensen...

Nåja, tänk på att det inte tar så lång tid!

• Irma01

Hej tjejer!

Bette: Lycka till idag, vi håller tummarna för er!

Låla: Vad skönt att du är nedreglerad och att det blir ET!

Crijo: Kul att du mår bättre och att du ser framåt igen. Vad blev det för klinik?

Ha en härlig valborgshelg allihopa!

Kram,

• Irma01

Crijo: lycka till då!

Omstart: nej, svettningarna är inte kul...men men det är lite lättare när man vet att de är övergående...

Jag ska på kursinternat med min hund hela helgen...ska bli jättekul...

Ha det gott!

• Irma01

Omstart,

Håller tummarna för dig, men alla symptomer låter ju underbara (ja alltså inte själva symptomer men att du HAR dem...{#lang_emotions_sunny}

KRAM!!!!

• Irma01

Hej Tjejer...

Ojj vad det var mycket som har hänt här!

Omstart: Skickar en stor kram och massor av positiva tänkar för NU ska det bara gå vägen!

Låla: Skönt att ni är på plats! Vi håller tummarna för er!

Stor Längtan: Välkommen! Själv har jag min ÄD planerad i september i Alicante...

Inkan: Den där lilla krabaten är nog riktig stark, så jag tror på ett {#lang_emotions_plus} jag!

Nilisen: Förstår att det måste vara otroligt stressande, men så länge du har inte fått svar från fostervattnetsprovet ska du inte måla f** på väggarna. Det är säkert ett falsk alarm.

Hoppas jag inte ahr glömt någon...annars får ni ursäkta, är lite förvirrad just nu!

Kram på er!

• Irma01

Låla stort GRATTIS nu håller ví alla tummar, tår och tassar för er!!!

Omstart det ordnar sig ska du se!

Kram till er alla!

• Irma01

Omstart vännen,

Skönt att läsa ditt sista inlägg. Iaf, du ska alltid göra det som känns rätt för dig och din sambo. Jag förstår precis att ett år kan kännas som en oändlig lång tid när man längtar som du gör, och som många av oss andra gör.

Jag tror också att det är omöjligt att veta vad det är som gör att det fungerar eller ej, det är så många olika bitar som ska falla på plats ju...

Jag tycker att det du skriver Bette är absolut logisk och låter helt korrekt, men samtidigt som Villsågärna skrev så blir kvinnor gravida i tillfälle där stressen är enorm...Så det enda man kan göra är att fokusera på sig själv och hoppas!

Jag skivkar en stor kram till dig!

Låla, underbart att du är gravid! Stort Grattis!

Ni alla andra som kämpar på, önskar er all lycka till.

För min del har det hänt lite allt möjligt och därför har vi bestämt oss för att senarelägga Spanienbesök med en månad eller två. Så det blir medicinering från mitten slutet på juli tror jag...

Kram på er!

• Irma01

Hej,

Usch vilken trist stämning det har blivit plötsligt!

Bette, onekligen ser det ut som om det var skrivet i 40+ tråd, och jag förstår att det var bara din åsikt, men som sagt vet du hur du hade reagerat om du inte hade lyckats bli gravid pga olika omständigheter innan du fyllde 40? Och även om man får barn ung är dte ingen försäkring till att mor och farföräldrar kommer att finnas där! Jag hade bara en mormor och med tanke på att hon var helt fantastiskt så räckte det gott och väl!

Jag tycker så mycket om denna tråd just för att vi stöttar varandra i alla dessa svåra behandlingar och det hopp och förtvivlan dessa innebär, så det vore synd om en sådant sak förstör allting...

Inkan, välkommen hem!

Låla, håller tummarna för att du kan ta bort "light" snart!

Nidra, hoppas att Caribe "magic" fungerar...

Nilisen, håller tummarna för er också.

Kram på er alla!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3