• Irma01

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Julia tack vännen!

Underbart att ert förhållande är roligt igen....jag förstår vad du menar, även om vi bara har en kort paus, så känner jag faktiskt också att den gör mycket för förhållandet....

Hoppas vi håller kontakten, och du vet att vi finns här när du behöver oss!

Fröken Bus tänker jättemycket på dig och skickar massor av positiv energi!!

I morgon ska jag göra nåt superkul: åka och gosa med 3 veckors valpar....hihi, det finns inbget bättre för själen!!

Kram på er och trevlig helg!

• Irma01

Fröken Bus, neeejjj, vad trist... Hoppas hoppas att de finns en chans kvar, men jag förstår att du är förtvivlad. Det finns inga ord som kan få dig att må bättre....

Skickar en massa styrkekramar till dig. Hjärta

• Irma01

Hej Julia,

Tyvärr kan jag inte svar på om det är normalt eller ej efter alla hormon turer...

Men det är ju bra att de har tagit cellprover. Vad säger din ÄD läkaren? Ibland tycker jag att man blir knäpp då man får höra så många olika saker...

Hoppas aif att det blir bättre snart, fäör mensvärk i 2 månader låter inte som någon dans på rosor direkt!

Skutten, titta inte på för många tabeller, man blir bara snurrig....

Kram på er!

• Irma01

Inkan70, jag beklagar verkligen. {#emotions_dlg.flower}

Hoppas blodprovet visar annat. Om inte, glöm inte att det är helt Ok att deppa, skrika rakt ut och gråta (man behöver det ibland...), och sedan förhoppningsvis får du tillbaka karfterna för en till försök.

Styrkekramar till dig,

• Irma01

Ivf dagar, jag har också börjat med Progynon sedan i lördags...

Förmodligen blir FET runt den 18/21 februari....då är vi nästan synkade...

Kram!

• Irma01

Härligt med en helt gäng!!!

Kan ju inte bli minus för alla nu jä****!!!

Preliminärt är det FET planerat vecka 7, och jag ska på VUL nästa tisdag för att se hur slemhinnan beter sig...Får bara hoppas att åtminstone 2 av våra 4 embryosar överlever uptinningen...

Kram på er!

• Irma01

Chockad, välkommen hit!

Hoppfull13, det låter ju helt galet, håller med IVFdagar... Men en fråga bara: jag tar 2 tabletter 2ggr om dagen dvs 4 mg progynon totalt...och har VUL nästa tisdag. Då ska de bestämma om vi behöver öka dosen eller inte... Låter märkligt att du bara tog 2 tabletter om dagen, och att de nu ökade till 4?

Eller så är det jag som är förvirrad....

Iaf håller jag tummarna för att det ska gå vägen!

Kram

• Irma01

Hej!

Paltkoma grattis!

IVFdagar, jag har VUl i morgon också, på förmiddagen...Håller tummarna för oss båda!

• Irma01

Hoppfull grattis till en fin VUL! Skönt att det går som planerat!

Själv har jag inte riktigt fattat att vi är på G igen...Håller på och planera inför lilla valpen som hämtas om tre vekcor och har satt igång med hundträningen igen och det är nog min bäta medicin för att undvika bara tänka på ÄD...med tanke på hur de gick sist känns det bra att ha lite distraktion...!!

IVFdagar, absolut vi kör en uppdatering efter VUL i morgon! Lycka till!

Trevlig kväll på er!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3