Hej på er tjejer,
Låla, vad tråkigt att läsa allt du går igenom.Man blir faktiskt arg! Om det finns en sak man verkligen behöver är det förtroende för sin läkare. Inte nog att man inte kan språket, inte känner sig "hemma" om man dessutom inte känner förtroende då blir det väl frustrarande och jobbigt.
Hoppas att det ordnar sig för er.
Vi ska till Alicante på första besök i mitten på April, nu är det bekräftat. Kul! Än så länge tycker jag attd e har sköt sig exemplariskt, man får jättesnabba svar från dem, de erbjuder en chaufför som hämtar en på flygplatsen osv (kostar inget extra, men med tanke på behandlingspriset så..). Bad om mina journaler från KS, och när jag ringde till fertilitetsenhet sa dem att kötiden har blivit kortare, och då började fundera lite...Men sedan sa sköterskan att ja, till första besöket så dröjer det kanske 5-6 mån, men sedan kan de dröja några månader till innan behandligen sätts igång ju...Så det känna andå helt rätt att prova i Spanien först.
Med en del tur kanske vi inte behöver vår plats på KS...Men, men vi får se. Idag ska jag ta en massa prover som de behöver ha. Tyvärr är allting redan taget då jag låg på KS men alla svar är från dec 08 dvs äldre än ett år...
Usch, och jag som har blivit jätterädd för sprutor efter all cellgift (helt sjukt, förut var jag blodgivare och hade inga som helst probelm med sprutor, nu stressar jag bara de ska ta blodprover...löljigt)
Nåväl, få se hur det känns där borta och vad de rekommenderar.
Önskar er alla en härlig dag!
Kram!