• Irma01

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hej..

Tyvärr visade bloprovet att det är Minus...

Kram på er

• Irma01

Tack tjejer för de tröstande ord. I kväll tycker vi synd om oss själva och i morgon tar vi nya tag. Vi har ju 4 kvar i frysen... Kram!

• Irma01

Ivfdagar nej de sa inget men jag ska meddela de exakta värde ( mindre än 1,20) på hcg. Så får vi se hur vi ska göra med medicineringen. Det skall väl ordna sig, vi tjejer ger inte upp i första taget eller hur!! Kramar!

• Irma01

Villsågärna tack för kramen. Vi kör igen i februari är det tänkt...fröken bus lycka till med testet. Hoppas på ett positivt besked!! Gott nytt år till er alla!! Kramar

• Irma01

Trollmor,tack. Det känns så klart tungt men man kan ju inte ge upp i första taget ju... Kram!

• Irma01

Hej Julia!

Tack vännen!

Vi tänkte faktiskt försöka igen rätt snabbt, det blir väl en paus om det försöket också skiter sig. Först ska vi hoppas på att 2 av våra 4 i frysen klarar av upptinningen...

När det gäller den andra tråden har du inte missat något, man blir mest irriterad över hur klumpigt vissa människor kan uttala sig om saker de inte vet...

Kram!

• Irma01

Tabasco, tack! Ta extra vaggisar som Låla skrev, det ska tydligen hjälpa. Hoppas allting går bra och att du kommer snart att kunna njuta av din graviditet utan att behöva oroa dig!

Ja, lika bra att köra direkt, om det blir minus också, så tar vi en paus, och funderar på om vi ska då sätta igång försöket på KS i stället...

En bra nyhet iaf, vi har fått tillökning i familjen, fast det är en fyrbenta valp som ska flytta in i början på mars....Vi har ju redan en vuxen tik, men hon ska bli storasyster...I brist på annat just nuFlört. Nej, det är faktiskt min hobby, så det var ju ändå planerat så...

Ha det gott allihopa!

• Irma01

Tack Hinos!

Ja, och det finns inget bättre än en pälsboll för att få en att må bättre....Solig

• Irma01

Paltkoma och Odette tack!

Jag håller tummarna för dig Emmylou, hoppas allt går bra på VUL!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3