• Bette

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hej,

Min slemhinna var som tjockast 7 mm och jag har ju en kille som är fjorton månader, min slemhinna var också treskiktad. Det bygger på att man har bra embryon också.

Bette

• Bette

Hej,

Estradot plåster kommer jag vilja ha vid nästa behandling för syskonförsök. Jag skall först plugga till Distriktssköterska och sedan så skall vi skaffa syskon till C är tanken.

Bette

• Bette

Hej Leia,

Ta extra progesteron, det är det som du kan göra, det är det hormon som stöttar upp graviditeten.

Kram

Bette

• Bette

Leia: så otroligt tråkigt. Ta hand om er nu! Hoppas ni snart orkar med nytt försök. Kram kram

• Bette

Hinos: Vad härligt att det snart är dags för ET. Underbart.

Kram

• Bette
    Sevgili skrev 2011-02-22 21:09:51 följande:
    Är det någon av er som har ätit Zoloft (antidepressivt) eller järntabletter under graviditeten?
    Jag har gjort uppehåll på båda, och skulle nog vilja äta någon antidepressivt.
    Mitt tips är att du kollar med din läkare vilken antidepressiv medicin som du kan ta i samband med graviditet, viktigt att se till att det inte går över till fostret.

Grattis till graviditeten

Kramar

Bette
  • Bette
    Hinos skrev 2011-03-04 14:15:20 följande:
    Kommer inte ihåg att jag var så här nervös under förra ruvningen då det gick vägen... detta är nästan outhärdligt...
    När har du testdag? Vad spännande, hoppas innerligt på plus.

Kram kram
  • Bette

Grattis Hinos, vad underbart. 

Kram kram

Bette 

• Bette

Julia Romare: Hoppas att de opererar dig snart och att du snart blir helt frisk. Krya på dig.

Kramar

Bette 

• Bette
    leia83 skrev 2011-03-10 19:02:10 följande:
    Tack så mycket :)
    Vad modig du är som låter dig filmas. Hoppas att ni snart får ert efterlängtade barn.

Kram kram

Bette 
  • Bette
    Hinos skrev 2011-03-24 09:00:51 följande:
    Tack... ja, man vet inte vad man göra, skratta eller gråta. Två hade varit lagom, vi får vår helt nya bil nästa vecka som vi skulle få plats men tre barn i nu får en stanna hemma... det är inte bara av godo. De ska ju stanna kvar också. Nu är jag bara i vecka 7 så mycket kan ju hända...
    Grattis Hinos, hoppas att alla tre stannar i magen hela tiden ut.

Kram kram 
  • Bette

Det blir en liten ÄD bebbe till när jag har pluggat till distriktssköterska tänkte jag. Vill ha 3,5-4 år mellan barnen så de får ha sin egentid med föräldrarna, tror att det är bra.

Grattis till dottern Igor, njut för fullt.

Kram till er alla 

• Bette
    leia83 skrev 2011-05-23 11:56:30 följande:
    Inkan70: är på dag 10 nu. Ännu inget blod men hemsk mensvärk på morgonen främst. Hur hår det för er? Hört något mer?
    Hej,

Jag hade mycket molvärk i början, det betyder inte att det är kört. Tycker du skall tänka positiva tankar nu istället.

Kram 
  • Bette

Halloj Juliette,

Hoppas att du får ett plus. Vi satte tillbaks två embryon och vi har fått en kille som snart är två år. Det är fantastiskt. Det är tufft det som Hinos har gjort, vet ej om jag skulle klara det. Jag skulle själv vilja ha tvillingar nästa gång, vore underbart. Vi skall göra syskonförsök när jag nästan pluggat klart och har nytt jobb och så.

Kram kram 

• Bette

Skickar grattis även här Hinos.

Bette 

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3