Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Hej,
Min slemhinna var som tjockast 7 mm och jag har ju en kille som är fjorton månader, min slemhinna var också treskiktad. Det bygger på att man har bra embryon också.
Bette
Hej,
Min slemhinna var som tjockast 7 mm och jag har ju en kille som är fjorton månader, min slemhinna var också treskiktad. Det bygger på att man har bra embryon också.
Bette
Hej,
Estradot plåster kommer jag vilja ha vid nästa behandling för syskonförsök. Jag skall först plugga till Distriktssköterska och sedan så skall vi skaffa syskon till C är tanken.
Bette
Hej Leia,
Ta extra progesteron, det är det som du kan göra, det är det hormon som stöttar upp graviditeten.
Kram
Bette
Leia: så otroligt tråkigt. Ta hand om er nu! Hoppas ni snart orkar med nytt försök. Kram kram
Hinos: Vad härligt att det snart är dags för ET. Underbart.
Kram
Grattis Hinos, vad underbart.
Kram kram
Bette
Julia Romare: Hoppas att de opererar dig snart och att du snart blir helt frisk. Krya på dig.
Kramar
Bette
Det blir en liten ÄD bebbe till när jag har pluggat till distriktssköterska tänkte jag. Vill ha 3,5-4 år mellan barnen så de får ha sin egentid med föräldrarna, tror att det är bra.
Grattis till dottern Igor, njut för fullt.
Kram till er alla
Halloj Juliette,
Hoppas att du får ett plus. Vi satte tillbaks två embryon och vi har fått en kille som snart är två år. Det är fantastiskt. Det är tufft det som Hinos har gjort, vet ej om jag skulle klara det. Jag skulle själv vilja ha tvillingar nästa gång, vore underbart. Vi skall göra syskonförsök när jag nästan pluggat klart och har nytt jobb och så.
Kram kram
Skickar grattis även här Hinos.
Bette
Grattis Late och Lillsudd.