• Bette

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Hallå där,

Visst är det så att man analyserar vartenda symtom och som Låla sade så kan graviditet och mens ha liknande symtom. Jag själv var säker på att jag var gravid för jag var mer hungrig/samtidigt illamående och jag ville definitivt inte ha kaffe och starka lukter fick mig att må illa.

Bette

• Bette
    villsågärna38 skrev 2010-05-03 21:23:24 följande:
    Ja det låter ju klockrent som gravsymtom, så lurigt bara att pms är så likt Jag håller tummarna för dig Omstart iaf, ryggont i korsryggen är det jättemånga som får!!!! Men om man mår illa, mår bättre när man äter och samtidigt är lite dålig i magen då? Har aldrig hört talas om att man kan bli dålig i magen av att bli gravid. Kram
    Jag tycker det låter som graviditet, det med illamående och att det blir bättre när du äter.

Kram

Bette
  • Bette
    omstart skrev 2010-05-05 16:13:42 följande:
    zxzx: hihi jo hoppas på att det är positivt illamående denna gång har mått illa alla ruvningar... hehe jobbigt med så kort stubin, blir spännande hemma hos oss om det händer mig hehe perfekt med magen som bord ju härligt att det sparkas och håller på låter så mysigt! åhhh vad jag längtar! kram söt irma: tack vännen! going där! sodkt: mmmmmmmm hmmmmmm hoppas hoppas! hur är det med dig? kramar! rödluvan: åhh tack perfect, behövs kul att se dig! va länge sen. Hur är allt??? Redan v33, tänk där hade jag oxå kunnat vara nä ska tänka framåt och ta upp hakan! sötnos! testdag 14 maj
    Det är viktigt att blicka framåt och inte titta i backspegeln, jag vet jag tjatar {#lang_emotions_wink}.

Kram kram
  • Bette

Stort grattis till twinsen Gottisen, hoppas det går superbra hemma.

Bette

• Bette
    LoLiNi skrev 2010-05-11 23:58:01 följande:
    Ta inte ut något i förskott, kramiiis! Stödkramar i massor. Har VUL för att kolla slemhinnan imorgon, ET nästa vecka… //Låla
    Vad spännande, snart är det ET, det kommer gå bra.

Kram kram

Bette
  • Bette
    inkan70 skrev 2010-05-13 11:05:19 följande:
    Tyvärr fick vi reda på att det är bara 1 ägg som befruktats av 7 st så det känns inte speciellt hoppfullt, har gråtit i snart 2 timmar nu.. fan vad jobbigt detta är. Visst finns det hopp att ägget överlever men jag förstår att chansen är liten. Vi kan dock fortfarande åka till Riga och använda våra frysisar men det hade ju varit så skönt att slippa det. Hoppas ni andra får en härlig dag! Kramar Inakn
    Visst kan ägget överleva, men min erfarenhet är att det är ett par stycken embryon som inte brukar klara sig. Det är väl toppen om ni kan åka till Riga och hämta hem era frysisar.

Bette
  • Bette
    omstart skrev 2010-05-17 13:37:26 följande:
    Inkan stor kram och stort lycka till!! Här var det minus igen på rd 19 pratat med ks och det blir fet direkt så börjar med progynon så fort me sen behagar komma....
    Vad toppen att ni får starta behandlingen direkt efter denna, nu skall det bara gå, vägrar att läsa om fler minus för din räkning. Det ska bli din tur nu tussan{#lang_emotions_sunny}.

Snart skall vi ut i solen och promenera, först välling.

Kramar

Bette
  • Bette
    LoLiNi skrev 2010-05-17 21:57:20 följande:
    Tere! (Hej på estniska) Vi är nu på hotellet i Tartu, samma som förra gången och har rummet snett mittemot det vi hade i november! Den här gången med utsikt mot floden/älven/ån ist för busstationen! Flyget gick exakt på utsatt tid, inga problem alls. Nya flygplatsbyggnaden är superfräsch, enkel men fräsch! Hade bokat airport shuttle på nätet och det flöt jättebra! Har nu ätit en okej middag, sambons soppa var nog godare än min kyckling som var rätt trist! Imorgon ska sambon lämna sitt bidrag och donatorn plockas på sina ägg. På torsdag eftermiddag är det insättning! kramiiis/omstart: skönt att ni går på det igen direkt, och jag håller med Bette att nu tänker vi inte läsa om fler minus från dig! Tack för all peppning! Det är bra att ha i ryggen! Kramar Låla
    Nu skall det allt gå vägen för er. Nu skall det bli många plus här i tråden.

Kram kram

Bette
  • Bette
    nilisen skrev 2010-05-18 09:12:13 följande:
    Hej tjejer! Har levt som i ett vakum de sista veckorna efter ett dåligt kub-resultat. Ska idag göra fostervattensprov och är jättenervös över vad som komma skall. Kommer nu ta det lugnt ett antal dagar och har då tid att läsa ikapp här i tråden så jag återkommer! Kram på er alla
    Oj vad jobbigt med dåligt kub resultat, hoppas det går bra på fostervattensprovet. Det är säkert ingen fara. Tog de donatorns ålder på kubtestet, det är det som är äggets ålder så att säga.

Kramar till dig

Bette
  • Bette
    nilisen skrev 2010-05-18 13:15:48 följande:
    Va gulliga ni är, er omtanke värmer ska ni veta! Med vår otur så misslyckades fostervattensprovet idag, vilket är mkt ovanligt. Först kom de inte igenom pga ärrbildning då jag i min förra graviditet förlöstes med kejsarsnitt samt att fosterhinnan var seg. Vid andra sticket kom de igenom men då kom det även ut blod. Det blir nytt försök om en vecka. Ä så trött på denna väntan, och jag som är så nervös för missfallsrisken, och med alla dessa stick så ökas ju den på. Det hela var obehagligt och jag har nu kraftiga kramper i livmodern så jag kommer ligga helt till sängs resten av dagen. Måste uppdatera mig här på sidan under dagen, det verkar hända mycket. Kram, kram
    Vad obehagligt. Det måste vara ovanligt att man gör fostervattensprov när man genomgått ÄD, då det är unga friska ägg. Hoppas innerligt att kramperna snart går över och att du mår mycket bättre snart och att ni får gjort fostervattensprov med bra resultat nästa vecka.

Kramar

Bette
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3