isisisis skrev 2010-06-12 07:34:26 följande:
Nä,men du får förstå att du klampar in med en aning leriga stövlar Bette,lite takt ioch ton skulle inte skada ibland.
Du var 29 år när du gjorde din ÄD och lyckades med den.
Du har inte ens en IVFhistoria bakom dig.
Här inne är det folk som haft uppåt 10 MF lika många IVF och ett par av oss har uppåt 10 ÄD bakom oss.Många bär på en lång sorlig historia och har lagt ned uppåt en miljon kronor på behandlingar.Har man misslyckats många gånger är sorgen till slut en övermäktig.
Och vi ÄR ÄLDRE än du.Visa respekt.
Visst är det trevligt med lite "fågelkvitter" ibland.
Men snälla Bette.Visa hänsyn.
Och svara inte på alla frågor,för du ger fel svar!
Du har ingen lång erfarenhet av varken IVF eller ÄD.
No hard feelings.Kram
Jag har ingen IVF historia bakom mig på grund av att det inte var möjligt för oss att göra det, nu klampar du in på ett område som inte är ok. Det spirraling som undrade varför havandeskapsförgiftning ökar vid ÄD behandlingar, det kan ha på grund av att det är fler äldre som genomför dessa behandlingar. Jag skulle gärna ha en IVF historia bakom mig om jag hade möjlighet. Du har ingen aning om vad du pratar om.
Svar ja, jag tycker 50 är för gammalt i alla fall för mig, alla har rätt till en åsikt. Men däremot inte sagt att det är fantastiskt att man faktiskt kan göra dessa behandlingar upp till femtio årsåldern, jag skrev också att barnönskan minskar ju inte bara för att man blir äldre.
Du ska också visa hänsyn och inte hoppa på mig så fort jag svarar på något inlägg som inte har med dig att göra.
Bette