• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MeAndi

Hej!
    Måste fråga er som kan Bugaboo!
    Är helt ny på dessa vagnar. Väntar glatt barn nr 4 =)
    Andy Warhol Flowers suffletten passar den inte till buffalon? Är det bara bee och cameleon3
    som man kan köpa designade suffletter och lock till liggdelen?

Har beslutångest =/ Velar mellan Buffalo eller cameleon 3. Fastnade verkligen för Andy Warhols
    snygga suffletter =)

• RocketQueen

Warholkollektionen Flowers finns till Bee+, Donkey och CAM. Inte Buffalo. Men jag vet många som har Donkeysuffletter på sina bufflar så det är ju ett alternativ

• Hejåhå

Meandi: välj vagn efter funktion, coola sufletter kan du köpa från många som syr upp efter dina önskemål :)

• MeAndi

Tack så mycket för svaren!

Då va det som jag förstod...attans. Men som sagt bra tips att
    man kan be nån sy upp en suflett i coolt tyg =)

• MatildaI

Hej, 
    Jag har fått problem med min Bugaboo Donkey. Jag har haft den i drygt ett år men den knarrar och har blivit krånglig att fälla ihop/fälla ut. 

Jag ska nu kontakta Bugaboo för att lösa detta. Dock så ser jag att mitt chassinummer bleknat på klisterlappen. Jag har så klart inte skrivit upp det någon annan stans heller. Har kvar alla kvitton och de nummer som börjar på "X..." etc. 

Går det att lösa på något sätt eller är jag helt körd? 

Mvh Matilda 

• ajnas

Hej alla experter! Jag har en sån här transportväska med hjul för frog, gecko, cameleon och bee. Är det nån som vet om en Buffalo får plats i en sån?

• ajnas
    saal skrev 2014-05-07 12:01:39 följande:

är det den nya modellen då fungerar det. Kolla här www.barnvagnsblogg.com/bugaboo-transportvaskor/ så ser du hur de packar ner en donky i den modell jag nu tänker på och hela klippet avslutas med vilka (alla) vagnmodeller den är kompatibel med. 

Nej det är den äldre modellen jag har. Vad tror du?