Emmaljunga tråd, Vol 5
Varför vet jag inte men det var det svaret jag fick när jag hade en kund med en knapp som trillat bort.
Så kolla med din butik vad det tar för det då de brukar tillkomma arbetskostad.
ni som har ozone, är ni nöjda med den ergonomiska sitsen? för och nackdelar? var helt övertygad om att jag vill ha en citycross till inplanerade bäbisen, men funderar lite om ergo. sits är bra.. läste nånstans att den är trängre än en vanlig och det känns ju inte som nån höjdare när man har rätt stora barn och bor i kalla Norrland.. men tankar mottages tacksamt!
Hej! Jag undrar vad ni skulle betala för en city cross -10 i fint skick och med citykorg? Bor i norra delen av landet och det mesta tenderar ju o va dyrare beg. här... tror inte det är några tillbehör i övrigt. Tack!
Hej! Måste bara få berätta att jag nu är lycklig ägare till en city cross -12 i black/Pink med city korg, och den är så fin!! Maken tyckte den var lite väl rosa men älskar det vita chassit, hoppas det håller sig fint bara. Nån som har erfarenhet om det lätt blir repigt/smutsigt?(
Jag har en fråga, fällde ihop min City cross för första gången och reagerade på att chassit hamnar precis på innerkanten av däcken, och trycker man minsta så åker det ner lite och pressar därmed ut däcken. Ska det vara så??
När ni ska förvara era vagnar, har ni de ihopfällda eller inte? Tänkte om nåt är bättre för vagnen..