Inlägg från: MammaTillFelicia |Visa alla inlägg
  • MammaTillFelicia

Emmaljunga tråd, Vol 5

jellona0507 skrev 2010-06-08 21:07:06 följande:
    Vi var på väg att köpa en scooter förra månaden, och dottern satt jätte illa i den. Hon är 1 meter lång, och fötterna var ca 10cm för långa för fotstödet (när det var nedfällt). Sen gillar jag inte den nya scootern.
    det var ju nån som gjorde en förlängnig av fotstödet, annars borde man ju kunna ta bort det helt? när de är så stora att man inte behöver ha det uppfällt..
    meh nya scootern som är så snygg *L*
  • MammaTillFelicia
    Zelmilainen skrev 2010-06-08 21:11:00 följande:
    det borde vara så att man skulle kunna välja om man vill ha kanten nertill eller ej... så blir det ju inte lika obekvämt för de me längre ben...
    ja eller hur! det finns många smmå saker som många barnvagnstillverkare glömmer! hade ju varit lätt att göra det längre eller rakt helt enkelt..
  • MammaTillFelicia
    Madebyday skrev 2010-06-09 21:31:27 följande:
    Okej.
    Trodde det var ett forum/tråd där man kunde diskutera olika annons platser och hjälpa andra att hitta det dem söker.
    du kan ju lägga in en köpes annons (kan man göra p blocket med). blocket är ju störst, men det säljs en del vagnar på tradera med, och lokus.se
  • MammaTillFelicia
    MissR skrev 2010-06-10 11:17:48 följande:
    Tjejen min blir 2 år i sommar...då kommer den ju knappt skilja någonting i pris från scootern. Hade ju hoppats på att den skullevara lite billigare....

Finns det någon bild på nya spidern med soltak?
    det kryllar ju av dem begagnade (om man kan tänka sig sitty med alltså) för några hundringar!
  • MammaTillFelicia
    Zelmilainen skrev 2010-06-10 22:13:48 följande:
    precis... jag som älskar grå vagnar skulle tex kunna tänka mig 25111 och sen kanske tillbehör i den rosa, gröna, blå eller kanske tom den röda. då syns den

men YES för ett genomskinligt regnskydd! 
    tyckte också den grå/mönstrade var fin! tyckte även de bruna xx121 var fina, men inte så jättekul direkt =)
  • MammaTillFelicia

skötväskorna däremot var grymt snygga, blev sugen på den grå med blommönster i samma nyans, skulle passa fint med min orangea vagn =)

• MammaTillFelicia
    t0va skrev 2010-06-11 10:35:13 följande:
    Skötväskorna var snygga, men vad är det för fult märke som sitter på sidan av endel vagnar. Tycker det gör att vagnen ser "billig" ut.

Känns som om vi gjorde rätt och beställde nu istället för att vänta på 11-modellerna, var ingen av de nya färgerna som känns helt kanon.
    det är väl märket för PP (polar performance) som var nåt värre tyg, tyckte också det såg jättefult ut!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5