Inlägg från: MammaTillFelicia |Visa alla inlägg
  • MammaTillFelicia

Emmaljunga tråd, Vol 5

spännande med lite inside info om kommande färger! ska snart köpa en scooter, och nu funderar jag om man ska vänta ut de nya färgerna... tänk om man beställer en och ens verkliga drömfärg kommer då *L*

• MammaTillFelicia

ja det vore supernice med nåt mer mönstrat i tex svart/orange svart/grön lr nåt. lite mer "skrikigt" än de som finns nu. tycker de flerfärgade vagnarna är så typiskt barnvagnsmönstrade. vill ha nåt nytt som inte flera hundra innan mig redan haft (även om färgerna byts ut..)

• MammaTillFelicia
    Ellabay skrev 2010-05-31 22:07:27 följande:
    ja, jag ahr ju funderat på att beställa tidigare men känns alldeles för tidigt att beställa den innan augusti. 3 månader måste ju vara tillräckligt för vagnen att nå sin destination. Sen har jag ju inte tänkt tanken att bebisen kan komma innan BF. ;) Men jag vill haaaaaa svart chassi! :)
    du får skaffa en trikåsjal också, så kan du bära bäbisen den första veckorna (och sen med såklart!) om vagnen skulle lbi försenad =) kan ju vara värt att vänta på den vagn man verkligen vill ha!
  • MammaTillFelicia

vet att jag för ett tag sen läste en tråd där en tjej hade gjort en förlängning av fotstödet till scootern, vet nån vad jag menar? sökte nu men jag kunde inte hitta den! hon hade satt en metallbit innanför plastdelen...

• MammaTillFelicia
    Laire skrev 2010-06-01 18:39:35 följande:
    Här är bilder och beskrivning:
    www.familjeliv.se/hem/frida_84/galleri.php
    aha tack! kan vara bra att ha utifall =)

VET NI! Min man är helt ointresserad i allt som har medn vagnar o göra, och tycker jag mest är jkobbig som vill byta. Och jag vill ha en sunset scooter, och idag medan jag var på affären ringde han och ebställde en!!! så om mindre än två veckor kommer jag ha en superfin scooter, med fotsack till och med!! Tjo ho!
  • MammaTillFelicia
    annakohler skrev 2010-06-01 21:22:37 följande:
    vilken man du har hihi...
    haha ja ibland lyckas han =) fast jag ska betala den själv, har sålt en barnvagn + en massa småkrafs för o få råd, men det fattades några hundringar som han får stå för =)
  • MammaTillFelicia
    Johnsson skrev 2010-06-02 10:16:29 följande:
    Är det ingen som har en bild på en lime & sunset??
    annakohler har bilderf på lime i sitt galleri (ursäkta om ajg svarar åt dig...) och jag har precis köpt en sunset, men inte fått hem den, så om den vecka eller så kan du få se bilder på den!
  • MammaTillFelicia
    LitenpåG skrev 2010-06-04 10:35:21 följande:
    De kommer ut på hemsidan i JULI
    tyckte först det stog JUL, och det var ju väldigt länge att vänta =) Men juli lät bättre, fast ändå lååångt borta
  • MammaTillFelicia
    eec82 skrev 2010-06-06 21:31:12 följande:
    provade min lilla kalille i syskonsits idag på en nitro. Är förälskad i den. Visst inget att sova i, går att luta en aning ca som viloläget i en brio sitty. Han tyckte om att sitta i den å jag känner en så enorm lättnad att slippa en klumpig syskonvagn.

Nackdelen är ju om de börjar regna, finns ju inget regnskydd som passar då, som skyddar syskonsittsen.

Men ska mer ha den till å trån dagis, å om jag ska ut småärenden. Är vi två tar vi var sin vagn.
    borde man inte kunne ha ett sånt regnskydd som passa sulkys utan sufflett? som är med en "luva" till barnet? sp har du löst problemet med regn med!
    typ ett sånt här: www.trollungarna.se/product_info.php&products_id=604
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5