Emmaljunga tråd, Vol 5
lilla snöflingan skrev 2010-08-13 12:30:16 följande:
Tack! Jag blev inte besviken på charleston, tyckte den var jättesnygg! Det är bara det att den är vit... jag hade gärna velat ha den som citykorg, men vi har bestämt att vi ska köpa en begagnad citykorg (blir så mycket billigare) Jag visste att någon skulle fråga det Den har lufthjul och stålvarukorg, är ändå lätt och liten, och väldigt billig! (-05:an har punkteringsfria hjul) Skulle kunna tänka mig ett sport chassi också, men det är dyrare och lite större och lite tyngre...
Här är en 04:a www.blocket.se/varmland/Barnvagn_28693043.htm...
och en 05:a www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_crossway_...
lilla snöflingan skrev 2010-08-13 12:30:59 följande:
Menade classic chassi.... sportchassit är alldeles för tungt och stort.Åhh, just det - den kom ju med lufthjul. Att den dessutom hade stålkorg visste jag inte. Kanske man skulle köpa ett sådant chassi. För som jag sa, jag gillar inte de punkteringsfria, sedan är stålkorg alltid bättre också.
Vi köpte också beg. city korg, den används ju så lite så att få en i princip ny för halva priset är ju oslagbart! Har tänkt sälja våran när majken blir för stor i vinter, den är fortfarande superfin. Faktiskt köpte vi våran city korg i just Kil (första annonsen du länkade till var i Kil )