Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

stor grön drake skrev 2010-09-28 19:59:41 följande:
    22??? 11,5 kilo ska det vara...
    Jag tyckte det lät som liiite väl knubbigt Förvånad  Skrattande
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2010-09-29 20:47:20 följande:
    Janå, jag kan alltid skylla på att jag söker ett CC eller classic chassi, och måste ha koll ifall någon säljer bara det, men egentligen är det bara för att få se vagnar ur olika vinklar, gillar inte att allt är ur samma vinkel på hemsidan, vill ju se hur de ser ut "på riktigt"
    Jag är likadan! Inget slår egna bilder på vagnen d'r den står i typ vardagsrummet, mycket roligare att se vagnarna ute i sitt "element"   Sen är det kul att se hur dålig kort vissa tar också, jag menar, vem vill köpa en vagn man knappt ser på bilden? Andra saker som stör är när suffletten är nedfälld, det sitter barn i, bakgrunden är rörig.... Ja ni fattar
    Majken 100421
  • Uliise
    momster skrev 2010-09-29 20:52:45 följande:
    sitter oxå och spanar emmaljunga vagnarna nästan varje dag. Min dotter har redan hunnit haft 6 st och hon är 8 månader. köpte en ozon i förrgår och kollade blocket i dag, så sambon frågade varför jag kollar på vagnar igen hehe, han är lite läss på mej tror jag.
    Får man fråga vad det är för vagnar du haft?
    Majken 100421
  • Uliise
    SsofiaJ skrev 2010-09-30 13:16:38 följande:
    Snabb fråga .. Finns det citykorgar som passar till äldre fästet? (Jag antar att det gamla fästet ser likadant ut på sittvagnarna som på Duo:n.) Vi satt och diskuterade det här om dagen, men kom aldrig fram till om det finns det eller inte.
    Tyvärr finns de bara med easy-fix-fäste.
    Majken 100421
  • Uliise
    TinkyWinky skrev 2010-10-02 15:17:11 följande:
    såg den med, nej vissa människor  har inge koll alls, o många sätter fel år som vagnen är inköpt oxå..
    Ja verkligen! Ibland måste det ju vara medvetet, för att lättare sälja vagnen.. Obestämd
    Majken 100421
  • Uliise
    Silverhaj76 skrev 2010-10-02 15:55:23 följande:
    Det är ju en smart duo, inte city cross. Så suftletten är  rätt.
    Åh vad pinsamt , nu ser jag det jag med! Skäms
    Majken 100421
  • Uliise
    TinkyWinky skrev 2010-10-02 16:44:34 följande:
    nja plånboken säger nej o sambon ;) Plus har blivit en hel del nya vagnar de senaste året, har köpt ny, el city cross silver check, el ozone, baby jogger city elite va den sista. så oingen gla sambo här ;) men vill byta tbx. men svårt o hitta ute..
    Hur kommer det sig att du haft så många? Flört Du har väl haft city korgar i pro forest och platina och en cangaroo också va?
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5