Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hoppfullheten skrev 2010-09-11 17:36:37 följande:
    Vad vet ni om cangaroo twin? Såg en på stan och kollade sen lite på blocket. . . Finns ju med syskonpaket,  dvs enkel suflett och båge till det större syskonet.  Är det en "vanlig" citykorg, eller är det en mindre modell för just denna vagn? Annars tror jag att det är en av de rymligaste vagnarna av de jag har sett, många andras liggkorgar är så små.
    Det är inte en city korg och måtten är annorlunda. kan kolla upp det sedan!
    Majken 100421
  • Uliise
    AnLj skrev 2010-09-11 17:17:08 följande:
    Den är jättefin! Men vore dumt att köpa en sittdel, för vad vi nästa betalade för hela vagnen med city korg! :) Jag får helt enkelt gömma minna issues! Förvånad Men ser det också positivt, kommer ju inte ha några som helst problem med att ha vagnen på förskolan för att den är ny och fin. Visst är det ingen fel på tyget alls och ner ut som i nyskick den jag har. Så det är bara jag om irriterar mig på saker och ting i onödan. Eller är smått vagntokig som mannen säger! Skäms
    Var det strike du hade? Varför är du less på den?
    Majken 100421
  • Uliise
    AnLj skrev 2010-09-12 10:16:25 följande:
    Japp, Strike har jag, jag är less på ett orange helvetet ;) Bara därför. Ingen annan anledning faktiskt! Som sagt den är ju i nyskick vagnen då jag köpte den av en som hade ett mindre lager av vagnar hemma, sådär 7 stycken! :)
    I see! Det är väl fördelen med bugaboon, att man lätt kan byta färg på vagnen. Börjar själv bli liite less på min city korg i pro forest, fast snart blir det till att byta till sittdelen!
    Majken 100421
  • Uliise
    OT

Wingtear
    - kikade i ditt galleri, din gamla brio exclusive var ju jättefin! mer lättkörd än edgen va?
    Majken 100421
  • Uliise
    lilla snöflingan skrev 2010-09-12 15:37:41 följande:
    Nej, bara bytt ut hjulen till city cross hjul.
    Duh, nu ser jag ju att det är ett classic-chassi, bromsen, höjden... Men kan man ha CC-däck på den? Fusk! Man kan ju inte byta åt andra hållet.
    Majken 100421
  • Uliise
    gullunge1 skrev 2010-09-13 22:48:18 följande:
    någon som vet vad man akn göra åt varukorgen på city cross -10?
    har endast en bärsele där i och den släpar nästan i marken. den tar i vart man än går. var inne på baabyland o fråga om man inte kunde köpa en sån där i stål som inte kan sjunka ner.
    den sitter fast ordentligt i fästerna som den ska, så den sitter inte fel någonstanns... så tråkigt när man inte kan använda den något =(
    Men?! Jag har en city cross från 08 och varukorgen tar inte i ens om man har lastat fullt med matvaror (mjölkpaket .m.) Det måste ju som sagt vara något fel. Och alla fästen satt där de skulle? Ingen söm som gått upp?
    Majken 100421
  • Uliise

Så, då har jag provat en Edge för första gången idag. Blev en heldag på stan, och oj, jag fick minsann ont i både nacke och axlar. Sport chassit är inte att leka med! Har fått låna en Edge i Grey rings med sport chassi (jättesnällt och snygg är den) och säkert är den skön på långpromenader, på plan mark... men inte i staden. Nu förstår jag vad du pratar om Wingtear

Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5