cleo36 skrev 2011-01-17 10:23:38 följande:
Hej hej
jag funderar på att köppa en emmaljunga då bebisen kommer till sommaren! Vilken ska man köpa då.
Jag själv hade bestämt mig för city cross.
Sedan såg jag
Edge duo komi
Nittro city
mondial duo kombi
Vilken av dessa som man ska satsa på inte get upphoppet om city cross än
Vi har en edge -06 med sport chassi och den var underbar första året. Iof är den underbar ännu, men jag blir så knäpp på varukorgen så den ahr fått bli dagisvagn, och "skit" edgen som är hopplockad av delar och klädslar från 00-01 har fått bli hemmavagn.
Jag är grymt sjuk på att köpa en nyare, mindre vagn. Men det med mindre är mest för att jag tänker ju inte göra mig av med -06:an
Har ett city jet sittdel som nu ligger oanvänd (eftersom easyfix vagnen är på dagis) men drömmer lite lite om ett nitrochassi till den. Samtidigt som jag älskar 4 fasta hjul och då skulle det vara en CC, men då kommer ju den där bedrövliga tygkorgen igen... Nitrons tygkorg stör mig inte alls.
Men det är bara drömmar, det blir inga fler vagnar till sonen, vi har ju *hrm* edge -06, edge -00/-01, trekko -10, emma paraplyvagn ?, nämen
inte fler
Iof då "resterna" från gamla edgen som jag försöker få sålt som balkongvagn (liggdel+chassi+suflett), men får jag den inte såld innan sommaren får den gå till välgörenhet, fast det skulle svida, liggdelen är i så förbaskat fint skick, iof sufletten solbleckt, men den behåller jag om jag skickar iväg den.