Emmaljunga tråd, Vol 5
Använder den med City Korgen nu och den är kanon. Trots snö och modd så kommer man fram utan att behöva kämpa ihjäl sej.
Kan inte säga något personligt om sittdelen ännu då våran tjej bara är 2 veckor :)
Nu har jag beställt vagn!! Blev city cross med city korg i färg pro coffee. Hade först tänkt ta en annan färg på city korgen för att inte trötna men svårt att matcha tillbehör om man har två olika färger.
Hej
Jag har lagt undan en City Cross i färgen Celebration Creme.. Nu när jag kollar på diverse bilder på olika City crossar så ser jag att vissa, vad det verkar som, harett tittfönster i sufletten man kan öppna så man ser barnet, samt att de finns som en slags solskärm på sufletten med. Jag tänkte inte på om detta fanns när jag la undan vagnen då jag kände mig jättestressad coh redan visste vad jag ville ha..
Någon som vet om min vagn kommer ha det eller inte? Har försökt sett på vissa bilder om jag ser något men det verkar jag nämligen inte göra.. Konstigt om vissa har det och inte andra tycker jag..
Hej!
Nu måste ajg fråga en dum fråga.
Ni som använder City Korgen hur har ni bäddat?
Just nu ahr vi fäll och en riktigt tjock filt + overall men funderar på att köpa en åkpåse istälelt för filten och overallen.
Har en liten tjej på 2 månader så hon ligger ju bara ner. Hur hade ni gjort?
Och hade ni lagt fällen under påsen eller i påsen? Vad tror ni ger bäst värme?
Jobbar i babybutik men har blivit lite smått skadad av amningshjärna ;)